CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Un nou concurent pentru tripleta Passat, Mondeo, Insignia, disponibil pe piața autohtonă

Autor: |

Renault a anunţat intrarea în comercializare a noului model Talisman cu un preţ de bază de 21.800 de euro. În varianta cea mai ascetă, noul model Renault este mai scump decât Opel Insignia dar mai ieftin decât Ford Mondeo sau Volkswagen Passat.

Conform producătorului, Renault Talisman este o maşină caracterizată de un comportament rutier care combină agilitatea cu siguranţa, dinamismul şi confortul. Cu un design cu linii robuste şi elegante, care emană o personalitate puternică, noul model adaugă stilului clasic ADN-ul şi amprenta Renault. Interiorul este spaţios si confortabil, iar portbagajul oferă un volum de 515 litri.

În variantele superioare de echipare, scaunele din faţă sunt încălzite şi au  funcţia de masaj si ventilaţie. Inedit în acest segment, Renault Talisman asociază sistemul 4Control cu amortizoarele reglabile electronic, aspect ce face ca vehiculul sa fie foarte agil şi stabil pe orice tip de traseu. Conectivitatea este asigurată de tableta multimedia conectată Renault R-Link 2 de 7 inci sau de 8,7 inc care controlează, pe lângă funcţiile clasice de navigaţie, audio şi climatizare şi pe cele de asistenţă la condus. Talisman este echipat cu un sistem de sonorizare Surround BOSE® (cu douăsprezece boxe) conceput pentru acest model. Tehnologia Centerpoint® converteşte semnalul surselor stereo în semnal multicanal pentru a oferi un sunet Surround, în timp ce procesarea digitală a semnalului Bose® integrează caracteristicile acustice ale Talisman pentru egalizarea potrivită.

Conform oficialilor Renault, primul nivel de echipare, Life, pune la dispoziţia utilizatorului echipamente ca faruri de zi cu tehnologie LED,  cruise control,  sistem de asistenţă la pornirea din rampă, senzori de ploaie şi de lumină, tablou de bord digital TFT, oglinzi retrovizoare reglabile electric şi degivrante, climatizare automată bi-zona cu senzor de toxicitate sau sistem Stop&Start. Nivelul de echipare Zen propune ca echipamente standard în plus faţă de prima versiune tehnologia Multi-Sense, scaun pentru şofer reglabil manual pe înălţime cu reglaj electric lombar şi funcţie de masaj, scaun pentru pasagerul din faţă reglabil manual pe înălţime şi lombar. Pentru mai mult confort, şoferul beneficiază de senzori de parcare faţă şi spate, geamuri electrice cu impuls, volan şi schimbător de viteze îmbrăcate în piele, Renault R-Link 2, sistem multimedia conectat cu ecran tactil de 7 inci şi jante de aliaj Bayadère de 17 inci. Versiunea de top, Intens, vine cu faruri full LED Pure Vison cu funcţie cornering light şi stopuri spate tip LED cu efect 3D, senzor de avertizare pentru unghiul mort, sistem de închidere şi demaraj „mâini libere", lumină de întâmpinare sub oglinzile exterioare, scaune faţă reglabile electric cu memorie, reglaj lombar, funcţie de masaj şi ventilaţie, volan încălzit, sistem multimedia conectat cu ecran tactil de 8,7 inci, ambianţă de lumini interioare şi jante de aliaj Duetto de 18 inci.

Conform datelor furnizate de reprezentanţa Renault în România, clienţii pot alege între trei motoare diesel şi unul alimentat cu benzină. Interesant, spre deosebire de adversarii direcţi din segment varianta cea ai ieftină a lui Talisman este dotată cu un motor alimentat cu motorină, nu cu benzină. Astfel, preţul de bază de 21.800 de euro se referă la versiunea Life, dotată cu propulsorul Energy dCi 110 şi cu cutia manuală cu şase trepte. Pentru comparaţie, cel mai ieftin Volkswagen Passat – Trendline, 1.4 TSI – 125 CP – costă 22.030 euro. În acelaşi timp, Ford Mondeo – Trend, 1.5 EcoBoost – 160 CP – are un preţ de bază de 23.450 euro, iar Opel Insignia – Insignia, 1.8 ECOTEC – 140 CP – costă minimum 19.160 de euro. Prin urmare, în acest cvartet cel mai ieftin model de bază este cel al Opel, în timp ce modelele Volkswagen şi Ford sunt mai scumpe decât noul Renault Talisman.

Cei care consideră că motorul diesel 1.5 dCi care dezvoltă 110 CP de pe varianta de bază are o putere prea mică pentru a le satisface dorinţele au la dispoziţie alte trei opţiuni: 1.6 dCi 130, 1.6 dCi 160 EDC (cutie automată cu 6 trepte)  şi TCe 200 EDC (cutie automată cu 7 trepte). Acesta din urmă este un propulsor alimentat cu benzină, singurul din gamă, de altfel, care asigură noului Talisman o acceleraţie 0 – 100 km/h în 7,6 secunde şi o viteză maximă de 237 km/h.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.