Fondată în 2012, compania RTB House a trecut relativ repede de la nivulul de startup la a fi percepută drept un furnizor global de tehnologie specializat în dezvoltarea propriilor instrumente pentru cumpărarea de spaţiu publicitar şi afişarea de bannere în modelul de licitare în timp real (RTB). Anul trecut, veniturile RTB House au fost cu 80% mai mari în decembrie 2015, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.  

Pe plan local, compania este deja un partener de încredere al multor companii care activează în zona e-commerce, având 71 de campanii active în acest moment pentru clienți mari și medii. 

Compania a evoluat rapid de la o afacere europeană locală într-o companie globală, punând accentul pe dezvoltarea structurilor de vânzări în noi piețe, cum ar fi Indonezia, Malaezia, Thailanda, Brazilia, Mexic, Chile și Argentina. "Nu am omis nici creșterea noastră organică în Europa și anul trecut am deschis o sucursală în Moscova, un centru de client service în Praga și ne-am consolidat structurile de vânzări din Turcia, Grecia și Țările Baltice", spune Daniel Surmacz, director de operațiuni pentru RTB House.

Conform spuselor sale, în 2016, planurile companiei sunt împărțite în două categorii: extinderea afacerii și dezvoltarea echipei. "Acesta va fi un an de dezvoltare a afacerilor și ne dorim o extindere a prezenței globale spre piețe precum Statele Unite ale Americii, Japonia, Coreea de Sud și Australia. În februarie, RTB House va fi prezentă la cea mai mare expoziție de e-commerce din Tokyo, precum și la alte evenimente din Asia și regiunile Pacificului. La nivel intern, vom face pașii necesari pentru a sprijini dezvoltarea angajaților noștri și a echipelor. Pot spune că suntem abia în fazele timpurii ale construirii acestei afaceri și încă mai avem multe de făcut", mai spune el.