Modernizarea s-a făcut prin înlocuirea elementelor de identitate vizuală cu noul logo Rompetrol, precum şi lucrări exterioare. Investiţia totală este estimată la peste 18 milioane de dolari. 'Ne dorim ca prin îmbunătăţirile pe care le aducem să continuăm modelul dinamic şi inovator al companiei, de a identifica şi oferi clienţilor servicii şi produse variate, într-un ambient modern. Produsele de calitate obţinute în cadrul rafinăriei Petromidia vor fi distribuite în cadrul conceptului premium care va fi regăsit în întreaga reţea Rompetrol, precum şi în 15 staţii noi, în perioada următoare', a declarat Cătălin Dumitru, vicepreşedinte al KMG Internaţional.

Început în 2013, acest program de modernizare a întregii reţele de distribuţie constă în înlocuirea cu noul logo Rompetrol a elementelor de reprezentare a companiei, precum şi o reorganizare a spaţiului interior care presupune o arhitectură modernă şi utilizarea unor materiale şi finisaje de calitate.

Staţiile alese pentru modernizare sunt cele poziţionate pe rutele importante, precum şi cele care oferă proximitate maximă clienţilor.

Principalele oraşe unde au fost modernizate aceste staţii sunt Bucureşti, Constanţa, Braşov, Arad, Craiova, Bacău, Ploieşti, precum şi cele situate pe autostrada Soarelui, 4 staţii LITRO, aflate la km 88 şi 139.

În România, compania operează peste 750 puncte de distribuţie carburanţi (staţii proprii, staţii Partener, Rompetrol Express, baze interne de 9 şi 20 metri cubi), 230 de staţii distribuţie GPL auto, 9.000 de puncte de distribuţie butelii şi 3 staţii de îmbuteliere GPL la Constanţa, Arad şi Bacău.

KMG Internaţional operează peste 1000 de puncte de distribuţie a carburanţilor, sub mărcile Rompetrol şi Dyneff, în România, Franţa, Spania, Republica Moldova, Georgia, Bulgaria.

SURSA: Agerpres