La nivelul întregii țări, cel mai urmărit post de știri în intervalul de maximă audiență a fost, în iulie, România TV, scrie Paginademedia.ro.

A fost o rocadă: în luna iulie, România TV a avut audiența Antenei 3 în iunie și invers. Un plus de peste 30.000 de telespectatori pentru România TV (audiență totală de 350.000 de români), un minus de 30.000 pentru Antena 3.

În mediul urban, Prime-Time-ul a rămas al postului Antena 3, chiar dacă acesta a scăzut în audiențe, iar RTV a fost pe plus. S-a micșorat distanța dintre ele. La fel, scad Realitatea TV și Digi 24, iar B1 TV își conservă audiența.

După media pe zi, România TV a fost cel mai urmărit post de știri în luna iulie. Aproximativ 20.000 de telespectatori creștere pentru postul de știri cu orientare tabloidă, în timp ce restul canalelor informative fie scad – Antena 3, Realitatea și Digi 24, fie stagnează – cum este B1 TV.