Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

IT & C

Rezultate record de Black Friday 2017

Autor: | | 0 Comentarii

Magazinele online din ţara noastră un înregistrat rezultate record vineri în cadrul campaniei Black Friday.

Valoarea totală a tranzacţiilor online pentru întreaga zi de Black Friday - 17 noiembrie înregistrate în sistemul PayU Romania se ridică la 25 milioane de euro. Cei de la Pay U au înregistrat peste 165.000 de comenzi, iar valoarea medie a coşului de cumpăraturi a fost de 695 lei. Din totalul tranzacţiilor, 35% au fost plătite cu un card în rate. 

eMAG, cel mai mare magazin online din România, a reuşit să vândă până la ora 17.00 843.000 de produse, un număr record în istoria eMAG.  Valoarea cumulată a comenzilor plasate de clienţii eMAG au ajuns la 58 milioane euro. 2.800 de selleri din Marketplace au vândut peste 160.000 de produse.

 „Este anul mobilului, peste 67% din traficul zilei de Black Friday 2017,  a venit de pe mobil şi asta arată că „mobile shoppingul” este cel mai simplu mod de a comanda un produs sau un serviciu,” a declarat Tudor Manea.

Recorduri în Black Friday la eMAG (ora 17:00)

•    Media primelor 10 ore: 24 de produse în fiecare secundă

•    55% din comenzi plasate de pe mobil

•    Peste 30% dintre plăţi sunt realizate cu card online

•    500 de console Microsoft Xbox ONE vandute în 53 secunde

•    Cea mai mare comandă facută vreodată online la eMAG este Rover Range Rover Sport 3.0 în valoare de 85.999 euro

•    Secunda de aur: 150 de produse comandate

•    105.000 produse pregătite până la ora 17:00 în depozit

•    Valoare medie comandată pe client este de 970 ron

 Cantităţi pe cele mai vândute game de produse:

•    Produse pentru casă şi îngrijirea casei: 120.000 de bucăţi

•    Electrocasnice mici (mixere, blendere, aparate de gătit şi altele) : 64.000

•    Televizoare: peste 33.000

•    Telefoane: peste 30.000

•    Fashion: peste 30.000

•    Anvelope: peste 28.000

•    Jucării: peste 33.000

•    Frigidere: peste 10.000

•    Parfumuri: peste 21.000

•    Laptopuri: peste 14.000

•    Mâncare pentru animale: 81 de tone

•    Mobilier: 18.000 produse

 

  Vânzări la produse speciale:

•    2,8 kg Aur

•    613 Vouchere de călătorie Tarom

•    371 Bilete la evenimente

•    126 Pachete turistice

•    430 Abonamente la servicii medicale

 

Black Friday evoMAG: vânzări de 2,9 milioane de euro 

Campania de Black Friday desfăşurată de evoMAG în acest an a generat vânzări de 2,9 milioane de euro până în prezent. 1,9 milioane de euro a fost valoarea vânzărilor înregistrată în primele două runde de Black Friday. Clienţii evoMAG au cumpărat produse de peste un milion de euro, valoarea medie a unei comenzi urcând la 830 de lei, faţă de 650 de lei, cât este într-o zi obişnuită.

Până la ora 17:00, peste 60% din stocul de produse alocat pentru Black Friday a fost epuizat, în condiţiile în care acesta a fost suplimentat cu peste 3.000 de produse.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro