Ce trebuie sa faci?

         Pentru a intra in competiție, studenții interesați, trebuie sa scrie un articol având ca subiect tema:"Românii plecaţi la muncă în străinătate: câştig sau pierdere pentru economia românească?"

 Articolul va fi  trimis la adresa de email marketing@capital.ro, până la data de 30 iunie 2015. Textul trebuie să respecte tema și să se încadreze între 4000 și 6000 de semne, cu tot cu spații.

După  data de 30 iunie 2015, revista Capital va anunța urmatoarea temă, dedicată tot  jurnalismului economic, care va trebui respectată, de către cei care iși doresc să intre in concurs.

Ce vom face?

Cele mai bune materiale primite din partea studenților vor fi publicate in revista Capital editia print, începand cu data de 4 mai 2015.

În plus, cei care vor avea șansa să-și citească propriul articol in Capital (print) vor primi fiecare, drept recompensă, seturi constând în 12 carți de business. Printre cele mai apreciate titluri din colecția noastră se numără: Donald Trump, cu cartea sa’’Cum să faci avere’’,  Peter Drucker cu ’’Despre decizie și eficacitate’’ sau Richard L. Brandt cu ’’Baietii de la Google.

Cel mai bun articol va fi premiat cu un Smartphone A5 Duo.

La finalul campaniei vom desemna un câștigător ce va avea șansa unui internship în cadrul redacției Capital, unde va învăța de la cei mai buni jurnaliști. Articolul va fi selectat de către Ciprian Mailat, redactor-șef adjunct, revista Capital și jurnalist economic.

La acest concurs participa toti tinerii, pasionati de jurnalism, cu varste cuprinse intre 18-25 de ani.

Parteneri  program:

           Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din București

           Universitatea Româno Americană

           Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași

Despre initiatorii programului:

Revista financiară, Capital vine în sprijinul acelor studenți care-și doresc o cariera în jurnalism, dar care nu au avut această oportunitate pana acum. Capital este un săptamânal economic și financiar, fondat în urma cu 22 de ani, în data de 4 decembrie 1992. Astazi este cel mai citit titlu economic, echipa redactionala fiind formata din unii dintre cei mai buni jurnalisti din domeniu.

Fundația Nadia Comăneci are ca principal obiectiv încurajarea, susținerea și promovarea performanței in orice domeniu, pornind de la rezultatele sportive, la dezvoltarea educaționalăși profesională, până la calitatea vieții și a familiei.

Pentru mai multe detalii și întrebări ne puteti suna la numărul de telefon: 021.203.56.80 sau ne puteți scrie la adresa de email: marketing@capital.ro.