Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Reuters: Epoca marilor saloane auto se apropie de sfârşit?

Autor: | | 0 Comentarii

Salonul auto de la Frankfurt, care va începe săptămâna viitoare, se bucură deja de o atenţie nedorită, cea provocată de lista impresionantă a constructorilor care au decis să nu participe la această reuniune, susţin jurnaliştii de la Reuters.

Pe lângă Tesla şi vehiculul său electric, lista firmelor industria auto care nu vor participa la ediţia din acest an a salonului de la Frankfurt include nume importante precum Nissan, Peugeot, Fiat, Volvo, Jeep, Mitsubishi şi Infiniti. 

Viitorul incert al salonului auto tradiţional reflectă, conform Reuters, transformările prin care trece industria auto în general, în condiţiile în care constructorii tradiţionali sunt ameninţaţi de reglementările privind emisiile poluante, noi giganţi din domeniul tehnologiei şi apariţia serviciilor de mobilitate de tip ride sharing. 

"Saloanele auto au nevoie de o nouă abordare. Altfel vor dispărea", susţine Patrick Koller, directorul general de la Faurecia, un furnizor de componente auto cu vânzări anuale de 19 miliarde de euro. 

Frankfurt şi Paris găzduiesc, alternativ, două dintre cele mai mari saloane auto din lume, la care se adaugă salonul de la Detroit din luna ianuarie şi alte evenimente organizate în China, Japonia, SUA şi Elveţia. Însă multe dintre acest reuniuni se confruntă cu o scădere a numărului de vizitatori de la începutul acestui secol. Declinul pare să se fi accelerat în condiţiile în care anul trecut gradul de participare la salonul auto de la Paris a fost cu 14% mai mic, iar în luna ianuarie salonul auto de la Detroit a atras cu 9.000 de vizitatori mai puţin decât la ediţia precedentă. 

Senzaţia de criză este prezentă şi Germania, unde Frankfurt se pregăteşte să găzduiască primul său salon auto de după scandalul manipulării emisiilor poluante de la Volkswagen. Cu câteva zile înainte ca salonul să îşi deschidă porţile, cancelarul german Angela Merkel a cerut autorităţilor locale să nu interzică circulaţia autovehiculelor cu motoare diesel, în condiţiile în care Guvernul de la Berlin a fost criticat pentru atitudinea sa conciliatorie faţă de industrie. 

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro