CITEŞTE ŞI

Companii

Retargeting.ro –aplicatia care creste vanzarile online ale clientilor cu 30% (P)

Autor: |

Retargeting.ro, start up local ce foloseste personalizarea site-ului si a newsletterelor pentru optimizarea conversiei, a generat o crestere medie cu 30% a vanzarilor inregistrate de magazinele online care au folosit aplicatia, in ultimele 6 luni.

Solutia Retargeting.ro imbina personalizarea site-ului, a newsletterelor, afisarea de mesaje dinamice in site, segmentarea bazei de date, A/B testing si un sistem de recomandari individualizat, in functie de istoricul de navigare al vizitatorilor. Adaptarea mesajelor la parcursul si situatia vizitatorilor prin Retargeting.ro are drept efect cresterea ratelor de conversie din prima luna de utilizare.

Daca rata de conversie medie in ecommerce este de 1.5%, folosind Retargeting.ro clientii nostri ajung la rate de conversie intre 7% si 15% pe traficul generat. In cazul newsletter-elor, creste rata de conversie cu 50% si rata de click cu 25%” declara Rareş Bănescu, owner al OMTagency si fondator Retargeting.ro.

In prezent aplicatia Retargeting.ro este folosita de 10 magazine online care dispun de de baze de date ce cuprind impreuna peste 600.000 abonati.

Aplicatia foloseste bannere inteligente si personalizeaza newsletterul pentru fiecare utilizator in parte, folosindu-se de istoricul si modul de navigare al acestuia. Cu alte cuvinte, daca eu sunt interesat de pantaloni (ca asta am vizitat ultima oara pe site-ul tau, acum 3 zile) de ce sa imi trimiti newsletter cu camasi? Evident voi raspunde mult mai bine unuia cu pantaloni” adauga Rares Bănescu.

Pentru urmatoarele 6 luni de functionare, reprezentantii Retargeting.ro estimeaza o crestere semnificativa a numarului de clienti, la peste 50 magazine online.

Implementarea Retargeting.ro cere flexibilitate si deschidere din partea echipei de marketing a magazinului online, insa avand in vedere timpul scurt in care se pot vedea rezultatele, dupa o luna, si cresterile semnificative ale ratelor de conversie, sunt convins ca tot mai multi vor integra solutia.“ mai spune Rares Bănescu.

 

Despre Retargeting.ro

 

Retargeting.ro este un start up romanesc care propune magazinelor online o aplicatie pentru optimizarea conversiei vanzarilor online prin personalizarea integrata a mesajelor transmise de site catre vizitatori. Retargeting.ro este infiintat de Rares Banescu, expert in dezvoltare de produse online cu experienta de peste 7 ani.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.