Cifrele comunicate de Renault-Nissan arată că alianţa şi-a dublat vânzările pe segmentul vehiculelor electrice în condiţiile în care până în luna iulie 2013 a comercializat 100.000 de unităţi la nivel mondial. Ritmul vânzărilor a crescut în acest an, iar în perioada ianuarie-noiembrie 2014 Renault-Nissan a vândut 66.500 de vehicule electrice.

'Având în vedere răspunsul pozitiv al proprietarilor şi cererea crescută pentru autovehicule care utilizează energie regenerabilă nu este o surpriză că vânzările de vehicule electrice sunt în creştere accelerată, în special în regiunile unde infrastructura de încărcare este bine dezvoltată', a declarat directorul alianţei Renault-Nissan, Carlos Ghosn.

Renault şi partenerul japonez Nissan au precizat că SUA reprezintă cea mai importantă piaţă pentru vehiculele electrice, urmată de Japonia. În Europa, cele mai importante pieţe pentru vehiculele electrice Renault sunt Franţa, Germania şi Marea Britanie. În timp ce Nissan a vândut 148.700 de vehicule electrice la nivel mondial, dintre care 67.000 în SUA, 46.500 în Japonia şi 31.000 în Europa, Renault a vândut 51.500 de vehicule electrice.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană.

AGERPRES