Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Moody's a îmbunătăţit perspectiva de rating a Renault

Autor: | | 0 Comentarii

Moody's Investors Service a confirmat ratingul pe termen lung atribuit Renault la "Baa3" şi a îmbunătăţit perspectiva asociată de la stabilă la pozitivă, se arată într-un comunicat al agenţiei de evaluare financiară.

"Schimbarea perspectivei de rating a Renault la pozitivă reflectă îmbunătăţirea performanţei operaţionale şi financiare a companiei în ultimii doi ani, sprijinită de cererea în creştere de maşini din Europa Occidentală, principala piaţă a Renault, precum şi de succesul programului de reînnoire a producţiei, care a avut ca rezultat îmbunătăţirea cotei sale de piaţă în Europa Occidentală", a explicat Falk Frey, vicepreşedintele Moody's. 

"În următorii ani, noile reduceri de costuri, de pe urma alianţei cu Nissan şi Mitsubishi, ar trebui să ajute compania să aibă o situaţie bună, pentru a face faţă viitoarelor provocări, cum ar fi tranziţia spre vehicule cu combustibil alternativ sau dezvoltarea vehiculelor fără şofer", a adăugat acesta. 

În ultimii trei ani, Renault şi-a întărit situaţia financiară şi profilul de creditare, prin îmbunătăţirea marjei operaţionale. Moody's se aşteaptă la o îmbunătăţire suplimentară a acestui indicator în următoarele 18 - 24 luni, pe fondul redresării de pe pieţele auto din Brazilia şi Rusia, a reducerilor continue de costuri şi a lansării de noi modele, se arată în comunicatul agenţiei de evaluare financiară. 

De asemenea, Renault a generat un flux de numerar pozitiv de aproximativ cinci miliarde de euro în perioada 2011-2016 sau în medie 0,8 miliarde de euro pe an, pe fondul dividendelor importante de pe urma participaţiei deţinute la Nissan. 

Cu aproximativ 55% din vânzări realizate pe pieţele europene în primul semestru din 2017, Renault a beneficiat de pe urma redresării cererii pentru maşini în Europa Occidentală, proces care a început în 2014. 

În condiţiile în care Moody's se aşteaptă ca în acest an livrările de vehicule uşoare în Europa să urce cu doar 1%, Renault rămâne vulnerabilă la potenţiale turbulenţe în regiune. Totuşi, agenţia crede că Renault va fi mai rezistentă în cazul unei crize comparabilă cu cea din 2008-2009, ţinând cont de îmbunătăţirea diversificării geografice şi a succesului gamei sale entry-level, care va ajuta compania să-şi majoreze vânzările şi cota de piaţă mai ales pe pieţele emergente. 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.