Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Renault Koleos, compromis avantajos

Autor: | | 1 Comentarii

În lupta cu principalii concurenți de pe piața europeană Renault avea nevoie de un SUV mare. În acest context, Koleos a ajuns pe piață mizând pe design, echipamente și confort, dar fără pretenția de a se bate cu liderii segmentului.

Numele Koleos nu este deloc nou pentru cei care cunosc istoria recentă a mărcii Renault. Primul vehicul cu această denumire a apărut în 2007 ca frate al modelului Samsung QM5, însă succesul acestui SUV compact a fost limitat. De altfel, din acest motiv – mai puţin de 5.000 de unităţi au fost vândute în Europa în 2015 – modelul a fost oprit de la comercializare acum doi ani. Pe măsură ce segmentul SUV-urilor de clasă D a dovedit reale posibilităţi de creştere, francezii de la Renault au luat în calcul o revenire a lui Koleos, însă cu un design mult europenizat şi înrudit mai clar cu restul gamei producătorului din Hexagon. Și dimensiunile au crescut, noul model având o ungime de 4.670 mm, iar interiorul a fost împrumutat, cu modificările fireşti, de la sedanul premium Talisman. De altfel, aşa cum Talisman este considerat vârful de gamă al sedanurilor Renault, Koleos poartă cu mândrie titulatura de port-drapel al familiei de SUV-uri din care mai fac parte Captur şi Kadjar.

 

Versiunea testată de Capital, dotată cu propulsorul Energy dCi 175 şi tracţiune integrală, s-a dovedit spaţioasă şi confortabilă în timpul rulării pe asfalt. În viraje şi pe şosele cu denivelări, sistemul de direcţie a arătat slăbiciunile deja cunoscute ale majorităţii modelelor Renault, mai puţin cele dotate cu 4Control. În acest caz, vehiculul francez pierde puncte importante în bătălia cu vehicule precum Ford Edge, Hyundai Santa Fe sau KIA Sorento. În teren accidentat, Koleos recuperează rapid decalajul avut faţă de concurenţii menţionaţi, dar nu se ridică la performanţele unui Volkswagen Touareg. În ciuda inferiorităţii manifestate faţă de modelul german, SUV-ul Renault depăşeşte cu încăpăţânare majoritatea obstacolelor, doar unghiurile de atac şi degajare dând bătăi de cap utilizatorilor la trecerea prin vaduri.

 

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro