CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Regii asfaltului nu mai fac bani pe centuri

Autor: Ştefan Etveş | marţi, 29 martie 2016 | 0 Comentarii

După a treia ratare privind construcţia autostrăzii Comarnic – Braşov, Compania Naţională de Autostzrăzi încearcă să construiască centuri ocolitoare pentru oraşele Buşteni şi Comarnic, proiecte vizând fluidizarea traficului pe Valea Prahovei.

Oficialii CNADNR au anunţat deschiderea ofertelor pentru construcţia variantei de ocolire Comarnic. Pentru centura oraşului Comarnic, în lungime de aproximativ 1,3 km, opt asocieri au depus oferte. În termenul limită solicitat au fost înregistrate oferte depuse de următorii operatori economici:

1 .Asocierea Triscari Construzioni-Granchi – Servizi Intergrati All Ingegneria-Institutul de cercetări în Transporturi-Nncertrans.

2. Asocierea S.C. Telor Invest- Pro Cons XXI S.R.L.;

3.

Asocierea Alpenside. - Eurocerard International

4. Drumusi şi Poduri Gheorgheni

5. Asocierea Tableros Z Puentes- Construcciones Vera- Erre Ricerca Viabilita Ambiante

6. Asocierea Next Level Europe - Eurostrade - Groma Societa Di Ingegneria- Societa Responsabilita Limitata Semplificata

7. Asocierea Copisa Constuctora Pirenaica-Copisa Constructii-Infras Sistem Proiec
8. Asocierea Secol – Secol România

Majoritatea firmelor străine care s-au asociat şi au depus oferte pentru construcţia centurii Comarnic nu nici măcar un birou în România sau vreun angajat. Contractul de construcţie a variantei oraşului Comarnic are termen 33 luni, proiectare 3 luni, execuţie 6 luni şi garanţie de 24 luni.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

15 august 2016

Primul metrou cu motor permanent magnet a fost pus în funcțiune

Transporturi si Infrastructura

11 august 2016

MT: Rută alternativă mai bine semnalizată către sudul Litoralului

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Nume: Prenume: Varsta: Email: Localitate: Judet: Telefon:


Sex: M / F




Ma abonez la newsletter
Sunt de acord cu termenii si conditiile concursului
* Toate campurile formularului sunt obligatorii