Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

RECORD pentru cel mai cunoscut brand românesc pe o piață străină

Autor: | | 0 Comentarii

Vânzările de autoturisme noi în Germania au crescut cu 2,7% anul trecut, la 3,44 milioane de vehicule, în timp ce Dacia a raportat un avans de 27,6%, la 62.678 vehicule, arată datele Autorităţii Federale din domeniul Transporturilor (KBA).

Printre brandurile cu cele mai bune evoluţii în 2017 se află Mini (cu un avans al livrărilor de 6,1%), Renault (8,1%), Mercedes (4,8%) şi Ford (2,8%). Anul trecut, cel mai bine vândut brand din Germania a fost Volkswagen, chiar dacă livrările au scăzut cu 3,3%, la 634.270 unităţi. 

Înmatriculările de vehicule echipate cu motor diesel au scăzut, în 2017, cu 13% (la 1,34 milioane de vehicule), iar cota lor de piaţă s-a redus la 38,8%, de la 45,9% în 2016. Livrările de vehicule pe benzină au urcat, în 2017, cu 14% (la aproape două milioane de vehicule), iar cota lor de piaţă s-a majorat la 57,7%, de la 52,1% în 2016. 

În decembrie, vânzările de autoturisme noi pe cea mai mare piaţă auto din Europa au scăzut cu 1%, la 253.950 unităţi, iar Dacia a raportat un avans de 8%, la 4.897 vehicule. 

Scăderi semnificative s-au înregistrat în rândul brandurilor Porsche (29,6%), Mercedes (14,7%), Renault (13,5%), Opel (10,4%), în timp ce Ford şi Volkswagen au raportat un avans de 7,5%, respectiv de 8,9%. 

De asemenea, în Italia şi Franţa livrările au scăzut, luna trecută, cu 3,2%, respectiv cu 0,5%. 

Recent, Asociaţia Producătorilor Germani de Automobile (VDA) a revizuit în creştere estimările privind vânzările de automobile pe cea mai mare piaţă auto europeană, datorită economiei solide şi subvenţiilor acordate celor care îşi schimbă maşinile vechi cu motor diesel. 

Înmatriculările de vehicule pe piaţa germană ar urma să crească cu 4% anul acesta, la aproximativ 3,50 milioane de unităţi, cel mai ridicat nivel din 2009, a previzionat VDA. 

Volkswagen, BMW, Daimler şi Ford au anunţat că vor acorda subvenţii pentru cei care renunţă la vehiculele diesel mai vechi pentru altele care poluează mai puţin. (Sursa: Agerpres)

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

23 aprilie 2018

DE NECREZUT! În 2020 vom avea primii km din autostrada Comarnic-Brașov

Transporturi si Infrastructura

23 aprilie 2018

Ziua Feroviarilor, serbată de 2.000 de sindicalişti prin protest

Transporturi si Infrastructura

23 aprilie 2018

Compania aeriană care tocmai a anulat 25% din zboruri

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.