Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Companii

Reclamele se joacă în staţiile de metrou

Autor: | | 1 Comentarii

La metrou a răsărit iarba printre scările rulante, pentru că apa Dorna a adus natura în... subteran. Tot la metrou, trecători amuzaţi se opresc să ţopăie pe şotronul Napoca, marca de îngheţată care le aduce aminte de copilărie. Într-un mediu care abundă de mesaje publicitare, brandurile ies din pluton cu ajutorul proiectelor neconvenţionale indoor. Nume precum Avon, Coca-Cola, Dorna sau LG au ales în ultimul an să includă în campaniile lor de publicitate creaţii nec

La metrou a răsărit iarba printre scările rulante, pentru că apa Dorna a adus natura în... subteran. Tot la metrou, trecători amuzaţi se opresc să ţopăie pe şotronul Napoca, marca de îngheţată care le aduce aminte de copilărie. Într-un mediu care abundă de mesaje publicitare, brandurile ies din pluton cu ajutorul proiectelor neconvenţionale indoor.

Nume precum Avon, Coca-Cola, Dorna sau LG au ales în ultimul an să includă în campaniile lor de publicitate creaţii neconvenţionale. Fie că sunt amplasate în aer liber (outdoor), fie că se găsesc în staţiile de metrou sau în cinematografe (indoor), scopul lor este să genereze vizibilitate maximă brandurilor.

Pentru un astfel de proiect, agenţia de media Starcom a câştigat primul Leu de Argint pentru România la cel mai mare festival de publicitate, Cannes Lions, la categoria „Cea mai bună campanie socială“. Campania premiată, „1 din 8 femei“, a fost realizată pentru Avon România şi a avut ca scop informarea publicului cu privire la cancerul la sân. Mesajul şocant, generat de rezultatele statistice care arată că una din opt femei riscă să sufere de cancer la sân, a fost propagat într-o serie de medii, de la indoor la internet şi presă scrisă.

Reprezentanţii Starcom spun că, pentru a oferi o dimensiune palpabilă mesajului, echipa a decis să folosească în cinematografe, autobuze, staţii de metrou şi saloane de cosmetică imaginea unui scaun gol, roz, care să poarte mesajul campaniei. Concret, în cinematografe s-a acoperit fiecare al optulea scaun cu o husă roz, în timp ce în saloanele de cosmetică, câte un post de lucru a purtat husă roz şi nu a fost folosit pe toată durata campaniei. De asemenea, la metrou regula „1 din 8“ a fost aplicată prin lipirea unor stickere roz pe scaune.

Tot anul trecut, Dorna şi agenţia de publicitate McCann Erickson au instalat porţiuni de gazon cu flori galbene în mai multe staţii de metrou, precum şi în preajma mai multor bulevarde din Capitală, pentru a susţine mesajul campaniei „Încarcă-te cu natură“. Ţinta promovării i-a vizat pe orăşeni, care se confruntă zilnic cu poluarea, stresul şi aglomeraţia şi au nevoie de energia pozitivă a naturii.

În această vară, şi Friesland Foods România a apelat la creaţiile de indoor neconvenţionale pentru a promova brandul Napoca. Astfel, în mai multe staţii de metrou, Starcom a încercat să-i readucă pe bucureşteni în vremea copilăriei prin amplasarea a 12 şotroane şi două bannere cu tema „Ţară, ţară vrem ostaşi“.

Amploarea utilizării neconvenţionalului în publicitate vine în contextul în care tot mai mulţi consumatori ignoră formele tradiţionale de promovare (televiziune, presă scrisă, panotajul stradal clasic). Sandina Vlad, senior media planner la Universal McCann, susţine că folosirea creaţiilor indoor speciale, alături de alte medii, aduce un plus de notorietate şi vizibilitate mărcilor. În plus, brandul se apropie mai mult de consumator. „Mai concret, pentru proiectul Dorna, folosirea ierbii pe culoarele staţiilor de metrou a surprins consumatorul, aducând elemente din universul intim al brandului în cotidian“, adaugă Vlad.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro