PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Actualitate

Reclama "Moderate drinkers wanted" a strâns un milion de vizualizări în mai puţin de o lună

Autor: Bianca Dobrescu | duminică, 14 februarie 2016 | 1 Comentarii

Motto-ul reclamei, marca Heinken, pare să fie: "Consumă cu moderaţie pentru a experimenta tot ceea ce noaptea are de oferit". Până acum, videoclipul publicat pe 13 ianuarie pe canalul de Youtube al companiei a înregistrat 1.324.842 de vizualizări.

Scenariul pare simplu: femeile cântă "I need a hero" (Am nevoie de un erou), descriind bărbatul ideal pentru ele, în timp ce se plimbă prin cluburi de noapte înconjurate de bărbaţi care au consumat mai mult alcool decât era necesar şi prin autobuze de noapte. La final, un bărbat - "eroul despre care se vorbeşte"- refuză o sticlă de Heineken. 



SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.