Raiffeisen Bank trimite biletele la ordin și cecurile prin curier, gratuit, direct la sediul clienților. Începând cu 5 octombrie 2015, clienții vor putea solicita Instrumentele de Debit prin intermediul serviciului Relații cu Clienții la numărul de telefon *2000, apelabil din orice rețea.

„Continuăm seria de inițiative care au ca rezultat reducerea de costuri și interacțiunea simplificată cu banca și trimitem Instrumentele de Debit la sediul clienților, scutindu-i de drumul la bancă pentru a intra în posesia lor. Eficientizăm astfel etapele parcuse de un client care folosește aceste instrumente de plată pe suport de hârtie”, spune Florentina Stilu, director Cash management la Raiffeisen Bank.

Simplificarea proceselor asociate Instrumentelor de Debit a început în iunie cu prima inițiativă implementată de Raiffeisen Bank – consultarea on-line a Centralei Incidențelor de Plăți (CIP) pentru verificarea bonității și a capacității de plată a partenerilor comerciali.

Banca procesează anual un milion de instrumente de debit pentru aproximativ 9000 de clienți. De asemenea, are peste 650.000 de utilizatori ai aplicației Raiffeisen Online și un portofoliu extins de furnizori de utilități pentru plată electronică a facturilor.