“Sunt extrem de fericit pentru această performanță. Este cel mai bun rezultat de până acum la Cannes pentru Publicis România și Nurun, și unul dintre cele mai bune pentru întreaga rețea Publicis WorldWide. Ne aflăm în top 4 la nivel mondial cu această performanță, după agențiile din Franța, Italia și Belgia – ce putem spune, un vis devenit realitate! În plus, am obținut această reușită cu 3 proiecte diferite, digital native și concepte mult peste advertisingul tradițional. Sunt foarte mândru și de nominalizările pentru Carrefour și știu că eram foarte aproape ca ele să se convertească în trofee de bronz. Această mare reușită reprezintă pentru Publicis România un mare pas în consolidarea poziției de top în întreaga regiune și nu numai.”

Jorg Riommi, Chief Creative Office – Publicis România

 

Cele trei campanii premiate și nominalizate la Cannes Lions – “Street View Test” (Automobil Clubul Român), “Bernie Speed Test” (ArCuB Bucharest 2021), “Shop like a Jedi (Carrefour)” – au mai adus, anul acesta, alte 11 trofee la festivaluri naționale și internaționale precum: D&AD, New York Festivals și FIBRA Awards.

În total, de la începutul 2016, Publicis România împreună cu Nurun, agenția digitală a Publicis Groupe România, au obținut nu mai puțin de 27 de trofee și 16 nominalizări în cadrul competițiilor la care au participat.

Succesele înregistrate în decursul acestui an sunt confirmate și de cele 8 campanii exportate de Publicis România în Europa și Noua Zeelandă.