Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Infrastructura

FOTO: N-o să-ți vină să crezi! Cum se face AUTOSTRADĂ în România!

Autor: |

Indicatoare care duc către nicăieri și bălți deprimant formate de ploaia care umple gropile neasfaltate încă. Mai jos, o selecție de fotografii de pe cea mai în vogă autostradă din România la ora actuală, cea mai așteptată de bucureșteni și poate cea mai importantă de anul acesta.

Fotografii care, dacă nu ar avea ca temă sensibila infrastructură din România, ar intra la categoria "fotografii artistice".  Imaginile au fost realizate de către utilizatorul Baiazid al forumului skyscrapercity.com, pe care se adună pasionaţii de autostrăzi din România.

Cele mai întârziate lucrări se află pe tronsonul Moara Vlăsiei-Ploieşti, acolo unde regii asfaltului s-au asociat în urmă cu şapte ani, acesta fiind primul mare proiect de construcţie de autostrăzi alocat firmelor româneşti.

Autostrada trebuia să fie finalizată încă de anul trecut, însă doar UMB Spedition, firma deţinută de Dorinel Umbrărescu, s-a încadrat în termen, finalizând lucrările la cei 14 kilometri care i-au fost atribuiţi.

Pe celelalte tronsoane lucrările sunt făcute de firmele Pa&Co (familia Căşuneanu) şi Euro Construct Trading 98, ai cărei patroni sunt Dan Beşciu şi Sorin Vulpescu.

Compania Pa&Co Internaţional a anunţat, printr-un comunicat de presă, că a finalizat lucrările şi a solicitat CNADNR recepţia lucrărilor.

Primii 19 km ai Autostrăzii ar fi trebuit să fie daţi în folosinţă încă din 2010, iar termenele succesive de finalizare a tronsonului au fost depăşite în ultimii doi ani.

niţial, termenul de finalizare a întregului proiect, stabilit în luna decembrie 2011, a fost depăşit pentru ca apoi să fie încheiat un nou contract adiţional, iar finalizarea lucrărilor să fie stabilită pentru data de 15 mai. Cu ocazia unei vizite pe şantier efectuate pe 22 aprilie, fostul premier Mihai-Răzvan Ungureanu a informat că, până la 15 mai, toţi cei 56 de km de Autostradă (fără o secţiune de 6 km neîncepută la intrarea în Bucureşti) vor fi finalizaţi, urmând să continue lucrările pentru finalizarea şi a acestor 6 km care urmează să facă legătura între Centură şi Sectorul 2 al Capitalei.

Autostrada Bucureşti-Ploieşti face parte din Autostrada Bucureşti-Braşov, cu o lungime totală de 173 km, o parte din această Autostradă, în lungime de 62 km, urmând să lege municipiul Bucureşti de municipiul Ploieşti. Pentru această porţiune, lucrările au demarat în 2007 pe secţiunea Moara Vlăsiei-Ploieşti pe 42 de km, unde lucrează un consorţiu de firme româneşti, şi respectiv 2008 (tronsonul Bucureşti-Moara Vlăsiei cu o lungime de 19 km), lucrările fiind efectuate de o firmă din Italia.

Valoarea estimată a proiectului Bucureşti-Ploieşti este de 238 milioane de euro, iar tronsonul va avea 11 poduri, 17 pasaje, 48 de podeţe şi 2 noduri rutiere.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro