Câștigul se datorează unei creşteri de două cifre a vânzărilor online, informează Reuters. Grupul spaniol a precizat că vânzările sale online au crescut cu 41% în ritm anual şi au reprezentat 10% din vânzările totale în 2017. 

Grupul Inditex deţine opt branduri precum Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti şi Pull&Bear și a realizat în anul financiar februarie 2017- ianuarie 2018 un profit net de 3,37 miliarde euro şi venituri de 25,34 miliarde euro, în linie cu estimările analiştilor intervievaţi de Reuters.

În aceste condiţii, Inditex a propus un dividend de 0,75 euro pe acţiune, în creştere cu 10,3% comparativ cu anul precedent. 

Grupul Inditex deţine peste 7.500 magazine în 94 de ţări. În România, la finele anului trecut, reţeaua Inditex era formată din 57 de magazine, cu brandurile Zara, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home şi Massimo Dutti.