Mallul AFI Palace Cotroceni din Bucureşti, cel mai important activ local al companiei, a avut un venit operațional net de aproape 8 milioane de euro în trimestrul patru din 2015, și de aproximativ 31 de milioane de euro în 2015, rezultate cu peste 3% mai mari față de cele înregistrate în anul precedent.

Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni, cu excepția hipermarketului Auchan, au crescut cu 9,3% în trimestrul patru și cu 8% pe parcursul anului trecut, în comparație cu 2014.

Venitul operațional net al AFI Palace Ploiești a fost de peste patru milioane de euro în 2015, fiind cu peste 6% mai mare comparativ cu rezultatul din 2014. Vânzările retailerilor din centrul comercial din Ploiești au înregistrat o creștere cu 24% în trimestrul patru din 2015 și cu 23% pe parcusul întregului an, față de cele din anul precedent.

„AFI Europe România a încheiat anul 2015 cu rezultate operaționale și financiare excelente, după cum arată creșterea cu 8% a venitul operațional net al activelor noastre generatoare de venit din România. Odată cu finalizarea clădirii de birouri AFI Park 4&5, portofoliul nostru a crescut la 180.000 de mp închiriabili. De asemenea, pentru AFI Palace Cotroceni am finalizat anul trecut două extinderi, iar alte dezvoltări sunt plănuite pentru centrele comerciale din Cotroceni și Ploiești în 2016. Rezultatele financiare foarte bune și cifrele pozitive la nivel microeconomic ale României ne încurajează să începem noi proiecte, precum noul centru comercial (45.000 mp)  ce va fi dezvoltat în Brasov și proiectul de birouri (50.000 mp) de pe Șoseaua Progresului din București, a căror construcție este plănuită să demareze anul acesta”, a declarat David Hay, CEO AFI Europe România.

Mallul de la Braşov urmează a fi construit pe un teren de 4 hectare achiziţionat de israelieni de la retailerul Cora, pe care funcţiona anterior fabrica Hidromecanica. În privinţa proiectului de birouri din zona Progresului, acesta se va ridica în locul fostei fabrici Inox.