Pro TV a realizat anul trecut un profit net de 167,6 milioane de lei, în creștere cu peste 60% față de 2015, când nivelul a fost de 104,5 milioane de lei.

Cifra de afaceri netă pe 2016 s-a ridicat la 700,8 milioane de lei, după ce în exercițiul financiar precedent postuld e televiziune a înregistrat afaceri de circa 636 milioane de lei, cu aproape 65 milioane de lei mai puțin, potrivit site-ului MFP.

Pro TV a obținut, în anul 2016, cea mai mare cifră pentru media de cotă de piață în prime time din ultimii ani 14 ani și a avut un program care a obținut cea mai mare cotă de piață din istoria măsurătorii moderne a audiențelor.

În 2016, postul de televiziune a înregistrat o medie de 25,0% cotă de piață, cea mai mare obținută din anul 2002 și până în prezent.

Tot în 2016, Pro TV, cu meciul de deschidere UEFA EURO 2016 a stabilit un record pentru piața TV locală, cel mai mare share pe publicul comercial al unui program în prime time din istoria măsurătorii moderne a audiențelor, adică 71.0% cotă de piață.

În perioada ianuarie – decembrie 2016, Pro TV a fost lider de audiență atât în prime time, cât și la nivelul întregii zile pe toate categoriile de public. În prime time, liderul televiziunilor din România a înregistrat o audiență medie de 8,9 puncte de rating și 25,0% share, spre deosebire de postul de televiziune de pe locul al doilea, care a obținut 5,6 puncte de rating și 15,9% share la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18-49 ani. La nivelul întregii zile, televiziunea a obținut o medie de 3.7 puncte de rating și 20,6% share la nivelul publicului comercial, iar postul TV care a ocupat locul secund a înregistrat 2,8 puncte de rating și 15,7% cotă de piață.