“Este al doilea magazin din reţea care funcţionează in regim non-stop, după cel din apropiere de Palatul Parlamentului”, punctează Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food.

Noul magazin, situat pe bulevardul Emil Racoviţa, are o suprafaţă totală de 420 de metri pătraţi. Retailerul, care a deschis anul acesta 18 magazine, vizează pentru expansiune inclusiv oraşele cu 10.000 locuitori. De la particular la general, perspectivele sunt încurajatoare: piaţa românească de retail, estimată la 22 mld. euro în 2010, va creşte cu 62% în următorii zece ani, mult în faţa unor ţări precum Portugalia, Spania, Italia sau Grecia, unde avansul va fi de doar aproximativ 10%, arată un studiu al Oxford Economics, citat întrun raport al firmei de consultanţă imobiliară King Sturge.
Profi – cu afaceri de 172 mil. euro în 2010 -, este este al treilea cel mai extins lanţ de magazine de tip discount, după Penny Market (118) şi Lidl (107).