În ceea ce priveşte exporturile, prima parte a anului a însemnat extinderea gamei sortimentale pe piaţa din Ungaria cu 17 noi produse, aparţinând atât gamelor deja exportate, cât şi gamelor noi.  

„Piaţa din Ungaria este una foarte importantă pentru noi şi ne bucurăm să vedem deschiderea clienţilor către produsele noastre, acesta fiind şi motivul pentru care am decis sa ne extindem sortimentaţia şi pe această piaţă”, a spus Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant. Potrivit afirmaţiilor sale, în următoarea perioadă compania ar putea lansa exporturi şi pe alte pieţe.

Referitor la planurile pentru următoarea perioadă, Susana Laszso este de părere că al doilea trimestru din an va aduce o creştere de cel puţin 10 – 12% a afacerilor companiei, determinată de lansarea de noi produse în gama de plajă.

De asemenea, pentru întregul an, compania mizează pe un avans cu  cel puţin 10 procente a cifrei de afaceri, la cca. 2,2 miloane de euro (cca. 10 milioane de lei), acest lucru fiind susţinut de extinderea reţelei de distribuţie şi a exporturilor, dar şi de lansarea de noi produse.