Capital: Care este impresia generală pe care v-au făcut-o campaniile înscrise la ediția de anul acesta a premiilor Effie?
Max Palla: În ansamblu, am văzut multe campanii interesante, axate pe producerea de rezultate. Exact ca și în restul Europei, campaniile care au cel mai mare succes sunt cele care combină o strategie excelentă cu o creativitate de top. Multe țări din Europa ar fi încantate să aibă premii Effie realizate cu o structură atât de bine pregătită, așa cum au reușit Victor Dobre (directorul general al International Advertising Association – n. red.) și echipa sa.

Capital: Ce spun rezultatele premiilor despre situația pieței de publicitate?
Max Palla: Pentru mine, este un indicator a unei industrii creative faptul că, în momente dificile, publicitatea nu se mută spre promoții pure. Criză? Numărul de participanți aproape s-a dublat anul acesta, ca și numărul de premii! Iar în multe conversații avute, oamenii mi-au spus că usiness-ul își revine.

Capital:
Cum s-a diferențiat Dedeman, câștigătorul marelui premiu, în cadrul competiției?
Max Palla: Îmi place foarte mult campania Dedeman. De ce? În primul rând, pentru că a avut rezultate, iar în al doilea rând, este realizare amuzantă și o umbrelă pentru campaniile de publicitate Dedeman. Și, să nu uităm: este o campanie locală/regională, iar prin combinația de rezultate și creativitate va stimula și alte companii să meargă în această direcție.