Una dintre concluziile întâlnirii este că parteneriatul dintre publicaţiile print şi Poşta Română poate fi extins şi îmbunătăţit. Vom urmări împreună reducerea timpilor de distribuţie pentru abonamentele de presă, soluţionarea problemelor şi reclamaţiilor sesizate în unele dintre oficiile Poştei şi, în acelaşi timp, vom explora posibilitatea de a comercializa, în reţeaua de oficii disponibile, produse de presă. 

Vânzarea de presă în oficiile poştale poate reprezenta un obiectiv pozitiv, în beneficiul reciproc, al părţilor implicate. Părţile au fost de acord că informaţia din presa scrisă trebuie să ajungă la cât mai mulţi cititori. Poşta Română reprezintă garanţia unui suport constant de distribuţie prin cea mai extinsă reţea de subunităţi din ţară şi cel mai mare număr de angajaţi de front-office din România.

Revitalizarea presei scrise, atât în mediul urban cât şi rural, este mesajul unitar cu care s-a încheiat această primă întâlnire.