În 2017, compania își va extinde rețeaua proprie de agenții la Zalău, Focșani, Botoșani și Bistrița, iar la Brașov va deschide o a doua agenție.  În acelaşi timp, va continua investițiile pentru vânzarea online, estimată să ajungă la un million de euro în acest an. O creștere semnificativă a fost înregistrată anul trecut de vânzările de vacanțe pe litoralul românesc, la un nivel de 1,8 milioane de euro, datorită ofertei de 80 de hoteluri în stațiunile Mamaia, Eforie Nord, Costinești, Neptun, Olimp, Jupiter, Venus, dar și de apartamente în Neptun. Turoperatorul mizează şi anul acesta pe litoral şi estimează că vânzările vor ajunge la 2,5 milioane de euro, odată cu acordarea tichetelor de vacanță cu o valoare de 1.450 de lei pentru fiecare bugetar.

Vânzările realizate în perioada de Early Booking arată că românii preferă anul acesta stațiunile Mamaia, Eforie Nord, Neptun și Venus, servicii all inclusive şi hoteluri de patru și trei stele, cu facilități speciale pentru copii.

În privinţa vacanţelor externe, Spania, Portugalia, Grecia și Bulgaria sunt destinațiile care înregistrează o creştere de peste 18%, în primele trei luni de Early Booking, comparativ cu perioada similară. Românii preferă destinațiile de tip  premium și hotelurile de patru și cinci stele, cu servicii de masă complete sau all inclusive. Tariful mediu pentru o rezervare realizată în perioada de Early Booking a fost de 900 euro.

„Am introdus anul acesta destinații ca Gran Canaria, Ischia și Kos, păstrăm în ofertă Algarve, Split, Cipru de Nord, lansate anul trecut, și am programat zboruri spre Spania, Grecia, Franța, Cipru și din Timișoara, Cluj-Napoca și Iași. Pentru litoralul românesc estimăm o creștere a numărului de turiști față de 2016, datorită lărgirii plajelor, care le oferă mai multe posibilități de agrement la mare, dar și pachetelor extrem de variate pe care le punem la dispoziţia lor”, declară Alin Burcea, CEO Paralela 45.

Oferta pentru sezonul estival cuprinde 47 de plecări săptămânale din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași, către 28 de destinații operate pe charter și curse de linie din Grecia (Creta-Chania, Creta-Heraklion, Rhodos, Corfu, Zakynthos, Santorini, Mykonos, Kos – noutate), Spania (Tenerife, Gran Canaria – noutate, Mallorca, Costa Brava, Costa Blanca, Costa del Sol), Turcia (Antalya și Bodrum), Portugalia (Algarve, Madeira, Cascais și Estoril), Croția (Split), Italia (Sardinia, Sicilia, Sorento, Rimini, Ischia – noutate), Cipru (Larnaca) și Cipru de Nord.

Pentru turiştii pasionaţi de circuite, turoperatorul lansează anul acesta programe pentru Cipru şi Cipru de Nord, Canada de Est şi de Canada de Vest, Bintan şi Singapore, Azerbaijan şi Georgia, Normandia, dar şi Anglia cu Ţara Galilor, Irlanda şi Scoţia.