Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Eveniment

Până în 500 de lei, bugetul românilor pentru cadourile achiziţionate online de Crăciun

Autor: | | 0 Comentarii

Conform unei analize realizate de magazinul online Answear.ro, 33,7% dintre respondenţi ar aloca între 300 şi 500 de lei pentru achiziţia de haine, încălţăminte şi accesorii din oferta magazinelor de modă online cu ocazia Crăciunului şi a Anului Nou.

La polul opus, 18,3% dintre repondenţi nu au o sumă stabilită, aceştia optând pentru cumpărarea produselor preferate, indiferent de preţ.

27,7% dintre cei intervievaţi nu ar depăşi pragul de 300 de lei, în timp ce 20,3% dintre cei ce au răspuns chestionarului ar aloca chiar şi mai mult de 600 lei pentru coşul de cumpărături online.

În luna cadourilor, doamnele ar opta pentru articolele de sezon precum geci, cizme şi paltoane. La mare căutare sunt şi rochiile de ocazie, genţile cât şi articolele pentru cei mici. Bărbaţii ar opta pentru pantofii sport, jeans, cămăşi sau ceasuri sau alte accesorii.

'Luna decembrie este în top trei cele mai importante perioade din an pentru noi, cu vânzări mai mari şi cu 20-25% faţă de alte luni. În fiecare an, ne propunem să venim cu oferte şi produse noi, care să îndeplinească aşteptările unui public de fashion online elitist. Pentru acest final de an, am făcut schimbări majore şi în ceea ce priveşte transportul şi returul produselor comandate pentru ca perioada de aşteptare a pachetelor să fie cât mai scurtă. De asemenea, departamentul de relaţii clienţi va lucra activ până pe 31 decembrie', arată Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.

Potrivit analizei, cele mai importante motive pentru care românii aleg ofertele magazinelor online de fashion sunt preţul, selecţia de produse şi originalitatea brandurilor.

În ceea ce priveşte frecvenţa de cumpărare, 52,1% dintre românii ce au răspuns chestionarului Answear.ro preferă să îşi facă cumpărăturile online an de an, preţurile fiind mult mai bune decât în magazinele tradiţionale. Pentru aproape 37% dintre respondenţi, cumpărăturile online sunt preferate doar atunci când găsesc produsele pe care le caută la preţuri foarte bune, în timp ce aproape 11,3% dintre aceştia recunosc că nu cumpără online foarte des.

Cele mai multe produse achiziţionate în luna decembrie sunt cadouri pentru familie, prieteni şi cei apropiaţi.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.