CITEŞTE ŞI

Companii

(P) Fidelizează-ți clienții pe InZonaTa - la 3 oferte promovate percepem 0% comision!

Autor: |

Site-ul de oferte speciale si marketing geo-targetat InZonaTa.ro a pornit de la idea ca nu trebuie sa fie Black Friday in fiecare zi ca un business sa aiba succes. Insa, orice antreprenor trebuie sa creeze oferte avantajoase care sa atraga clienti noi, dispusi ulterior sa plateasca pretul intreg. Faptul ca branduri precum Starbucks, H&M, BMW sau Microsoft fac oferte speciale inseamna ca promotiile sunt o strategie de marketing sanatoasa, eficienta si necesara pentru fidelizarea clientilor!

InZonaTa va propune o alternativa la promovarea prin reduceri falimentare de genul 90%. Nu credem ca atragerea vanatorilor de reduceri este benefica pentru cresterea afacerii dvs. pe termen lung, si de aceea dorim sa construim o relatie de fidelitate intre compania dvs. si membrii nostri, cu beneficii pentru ambele parti. Dupa inregistrarea pe portalul InZonaTa ofertele dvs. speciale vor fi promovate catre persoane care se potrivesc profilului unui client fidel: frecventeaza zona in care se afla businessul dvs, apartin unei anumite categorii de varsta, si-au exprimat interesul pentru oferte din domeniul dvs. de activitate etc. Acest public tinta va primi un newsletter unic pentru fiecare oferta pe care o promovati, ajungand astfel sa cunoasca gama de servicii sau produse oferite si avantajele pe care doriti sa le evidentiati. In aceasta vara va propunem sa lansati cel putin trei oferte speciale pe www.InZonaTa.ro,iar daca acestea sunt corecte pentru modelul de business promovat de InZonaTa, noi percepem un comision de 0% la cea de-a treia oferta. Va facem aceasta propunere deoarece credem ca printr-o promovare corecta si continua veti avea mai mult de castigat. Pe parcursul promovarii  interesul membrilor nostri fata de oferta dvs. va creste, iar noi vom putea raspunde acestei cereri cu oferte diverse. De aceea comisioanele percepute pentru vanzarile efectuate pe InZonaTa sunt 5% pentru servicii turism, 10% pentru produse si 20% pentru servicii. Dorim sa evidentiem faptul ca nu suntem un site de reduceri exagerate, ci un portal de oferte speciale promovate prin marketing geo-targetat. Dezvoltam constant strategii de fidelizare a membrilor si atragere de noi abonati. Prin sistemul punctelor de fidelitate oferim membrilor nostri posibilitatea de a beneficia gratuit de ofertele active pe site. Participam la evenimente precum Baby Boom, Campionatul de Gatit in Aer Liber sau Targul de Turism si lansam concursuri in parteneriat cu MOVIEPLEX, Opera Romana, Ideal Mariaj, Comunitatea NN etc. Printre clientii nostri se numara: MOVIEPLEX, MegaShopping, El Grande Comandante, Centrele de Remodelare Glamour, Bamboo Fitness, Kids Party by NoSurprises, Editura Curtea Veche, magazinele ETIC si multi altii.

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.