Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

IT & C

Orange, Vodafone, Cosmote: Află cum poţi rezilia rapid contractul cu operatorii telecom

Autor: | | 83 Comentarii

Piaţa telecom românească este foarte avansată, concurenţa este foarte activă, preţurile sunt joase, iar calitatea şi varietatea de oferte pe care le poţi găsi este mai mult decât comparabilă cu ceea ce găseşti în ţările din Europa de Vest. Cu toate acestea, nu toţi clienţi operatorilor sunt mulţumiţi şi vor să îşi rezilieze contractele.

Numărul celor nemultumiţi de abonamentul lor este mare, însă puţini au curajul să renunţe la serviciile operatorului, fie din cauza că procedura este prea complicată, fie de teama că taxele de reziliere sunt prea mari. Dacă te-ai hotărât să renunţi la abonamentul tău definitiv, iată ce trebuie să faci.

În primul rând trebuie să ştii că nu trebuie să mergi la magazinele operatorilor sau ale partenerilor pentru că aceştia nu te pot ajuta. Trebuie să ştii data când ai făcut abonamentul, data când se emite factura şi trebuie să fii cu plata la zi. Nu mai rămâne decât să suni la numărul de Relaţii cu clienţii: Vodafone - *222, Cosmote -1234, Orange – 411.

Dacă contractul încheiat cu operatorii este denunţat înainte de perioada prevăzută în contract, atunci trebuie să ţii cont de informaţiile de mai jos.

Orange

La Orange, clientul poate rezilia contractul în cazul în care Orange România nu respectă parametrii de calitate, printr-o notificare scrisă transmisă operator cu cel puţin 30 (treizeci) de zile calendaristice înainte de data rezilierii. Renunţarea unilaterală din partea clientului este posibilă doar în anumite situaţii:

-    la expirarea perioadei mentionaţe în oferta comercială care a stat la baza încheierii contractului, cu acordarea unui preaviz de minimum 30 de zile, prin scrisoare recomandată cu dovada de primire şi cu condiţia achitării tuturor datoriilor catre Orange România;

-    dacă se majorează tarifele abonamentului Orange contractat;

-    ca urmare a decesului clientului;

-    în orice alte cazuri prevăzute în mod expres în prezentul contract sau în lege.

În cazul în care consumatorul denunţă contractul înainte de perioada minimă contractuală sau, după caz, perioada minimă prevăzută în oferta specială, va fi obligat la plata de despăgubiri. Acestea constă în contravaloarea abonamentului contractat înmultit cu numărul de luni rămase până la expirarea perioadei minime contractuale.

Vodafone

La Vodafone, clientul poate solicita încetarea prezentului contract printr-o notificare adresată Vodafone, cu 30 de zile înainte de data la care doreşte încetarea contractului. Notificarea trebuie să ia forma unei scrisori recomandate cu confirmare de primire.

La încetarea contractului şi dezactivarea cartelei SIM, clientul se obligă să achite toate datoriile către Vodafone, precum şi justa despăgubire pentru încetarea contractului înainte de termen în cazul în care a beneficiat de oferte promoţionale.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro