Potrivit raportului, pe locurile următoare se află Renault, cu 908 reclame înregistrate şi 1.986.093 euro rate card şi brandul american Ford, cu 851 reclame şi un rate card de 1.022.141 euro.

"Toyota este în top cu 828 de reclame înregistrate în perioada analizată, urmat de Jeep cu 715 reclame, BMW cu 689 şi Peugeot cu 689 reclame. Volkswagen a înregistrat 681 reclame, în primele patru luni ale anului 2016, Mazda este pe locul 11 în top cu 613 reclame. Dacia este pe locul 12 cu 514 reclame, urmat de Mitsubishi cu 510 reclame. Suzuki are 508 reclame difuzate, iar Citroen 495 reclame", se menţionează în raport.

În primele patru luni ale anului, televiziunile au difuzat 11.490 de reclame care au vizat brandurile auto. Radiourile au difuzat în această perioada 1.198 de spoturi publicitare la categoria autovehicule, iar ziarele şi revistele au publicat 569 de machete publicitare la aceeaşi categorie. Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite se numără Digi FM (232 reclame), Ziarul Financiar (237 machete publicitare), Digi 24 (2.387 reclame).

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 23.986 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 ianuarie – 30 aprilie 2016, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, la sectorul industria auto. Costul estimat în euro a fost calculat pe baza valorii de rate card.

mediaTRUST România, parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, oferă clienţilor săi acces la informaţiile apărute zilnic în mass media (presă scrisă, online, radio şi TV) din 15 ţări din Europa Centrală şi de Est. AGERPRES