Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

România, unită cu Ungaria prin autostradă: Nădlac-Arad este gata!

Autor: |

Cea mai mare parte a autostrăzii Nădlac - Arad se va deschide azi circulaţiei rutiere, deşi lucrările nu sunt încă finalizate. Nu are montate panourile antiorbire şi nici gardurile de pe margine. Constructorii dau însă asigurări că ce a mai rămas de făcut nu va pune în pericol vieţile şoferilor şi că totul va fi gata până la sfârşitul lui ianuarie. În urmă cu exact trei ani aceeaşi promisiune o făceau şi constructorii care au deschis circulaţiei autostrada Arad-Timişoara, potrivit digi24.ro.

Muncitorii lucrează de zor la primul lot al autostrăzii Nădlac-Arad. Chiar dacă drumul de mare viteză ar fi trebuit inaugurat în ianuarie anul viitor, constructorul a decis să-l deschidă circulaţiei mai devreme, pentru a uşura accesul către vamă, înainte de sărbători. „Unele le vom termina până la sfârşitul lui ianuarie, altele vor mai dura un pic, mă refer în principal la racordul electric pentru asigurarea iluminatului în nodul rutier care durează mai mult”, spune Adrian Adler, reprezentantul constructorului autostrăzii Nădlac – Arad, citat de digi24.ro

Experienţa din anii trecuţi ne arată însă că promisiunile nu sunt întodeauna respectate. Pe autostrada dintre Arad şi Timişoara, de exemplu, telefoanele de urgenţă lipsesc şi acum iar în parcări nu fost montate toaletele.

Şi autostrada Sibiu-Orăştie a fost dată în folosinţă în noiembrie, înainte să fie consolidate dealurile din apropiere. Asta chiar dacă autorităţile ştiau că în zonă se produc des alunecări de teren. Iar în mai puţin de două săptămâni, primele crăpături au apărut deja în asfaltul proaspăt.  

Legătura cu Vestul, încă inpracticabilă

Capital.ro a scris încă de la începutul lunii că Drumul spre Occident e plin de obstacole

Constructorul a reuşit să termine parte din lucrări şi datorită vremii. Reprezentanţi ai CNADNR ne-au declarat recent că până la finele anului în curs sunt şanse foarte mari să fie dechişi circulaţiei încă 28 de kilometri din autostrada A1 Bucureşti-Nădlac. Mai exact, primul lot al tronsonului Nădlac-Arad, cu o lungime de 22,2 kilometri şi încă 6 kilometri din lotul 2, pentru a putea face legătura cu nodul rutier de la Pecica, scria evz.ro la începutul lunii decembrie.

Deşi există această speranţă, şoferii nu se vor putea bucura însă de noua autostradă decât până la graniţă. Motivul, partea ungară nu a finalizat lucrările la bucata de autostrada de la Mako la autostrada făcută de constructorul din România.

Mai multe detalii pe evz.ro

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro