Investiţia totală iniţială pentru deschiderea în regim de franciză a unui magazin Oxette, profilat pe comercializarea de bijuterii şi accesorii, se ridică la aproximativ 110.000 de euro, sumă ce poate fi amortizată în maximum un an şi jumătate.

Cheltuielile iniţiale includ taxa de intrare în reţeaua de franciză, în valoare de 10.000 de euro, şi costurile de start-up relevante (mobilierul, amenajarea spaţiului şi stocul iniţial de marfă). Viitorul partener francizat trebuie să aibă în vedere identificarea unui spaţiu comercial cu suprafaţa cuprinsă între 25 şi 40 de metri pătraţi, amplasat într-unul din centrele comerciale din marile oraşe ale ţării. De exemplu, în Bucureşti, reţeaua Oxette are deschise magazine în centrul comercial Plaza Romånia şi în Băneasa Shopping City. Magazinele înregistrează zilnic un trafic mediu de peste 200 de clienţi. Pentru o unitate francizată (n.r. – un magazin Oxette în regim de franciză), francizorul estimează o cifră de afaceri anuală de aproximativ  350.000 de euro. În contextul creşterii interesului romåncelor pentru bijuterii, cifra de afaceri a Oxette Romånia la nivelul anului 2007 a fost de 500.000 de euro, iar pentru anul 2008, compania estimează o creştere de pånă la 900.000 de euro.

Cunoscut pe plan local din anul 2004, în special pentru comercializarea unei game variate de bijuterii şi ceasuri de damă sau bărbăteşti, dar şi pentru accesorii, brandul Oxette se adresează femeilor dinamice, independente, cu vårsta cuprinsă între 25 şi 40 ani, aflate în permanenţă în pas cu moda şi tendinţele sale şi care îşi exprimă personalitatea prin vestimentaţie şi accesorii.

La nivel mondial, reţeaua de magazine Oxette este prezentă în ţări precum Grecia, Belgia, Bulgaria, Cipru, Olanda, Italia, Franta, Portugalia, Spania, Marea Britanie, Argentina, China, Korea, Taiwan, Kuweit, Australia, totalizånd un număr de 250 de unităţi deschise în regim propriu şi alte 150 de unităţi, în franciză.