PUBLICAȚIILE NOASTRE:

Actualitate Auto

Noul RAV4 produs de Toyota este disponibil în Romania. Acum și în varianta hibridă

Autor: Robert Stan | marţi, 16 februarie 2016 | 0 Comentarii

Toyota este considerată ca fiind creatorul segmentului SUV compact , odată cu lansarea în anul 1994 a RAV4, primului său „Recreational Active Vehicle” cu tracțiune 4x4. Noul RAV4 aduce în premieră motorizarea hibrid integral în segmentul SUV compact.

Răspunsul nipon pentru cerințele unei piețe tot mai mature și mai sofisticate în segmentul C-SUV, noua Toyota RAV4 hibrid combină experiența de neegalat a companiei, dobândită în peste 20 de ani de evoluție SUV compact, cu tehnologia sa inovatoare, sistemul hibrid integral.

Disponibilă în premieră, tehnologia propulsiei hibrid, conferă noului RAV4 caracteristici superioare de putere, costuri de exploatare scăzute, emisii reduse, precum și o experiență superioară a condusului.

Sistemul de propulsie hibrid integral combină un motor termic pe benzină de 2,5 litri, cu un motor electric puternic, pentru versiunea 4x2. Un al doilea, motor electric, montat în spatele mașinii, echipează versiunea cu tracțiune integral 4x4,  ce conferă un plus de tracțiune și o capacitate de remorcare de până la 1.650 kg. Dezvoltând o putere totală a sistemului de 145 kW / 197 CP,  noul RAV4 hibrid oferă un timp de accelerare de la 0-100 km / h de doar 8,3 secunde,  un consum de combustibil de top în clasa  sa,  de numai 4,9l / 100 km și emisii de CO2 scăzute de 115 g / km.

Noul RAV4 dispune de o gamă extinsă de motorizări  – de la propulsia hibridă la cele mai eficiente motoare diesel.  Un nou intrat în gama motoarelor disponibile pentru RAV4 este motorul diesel de 2,0 litri, disponibil în versiunea cu tracțiune 4x2 și transmisie manuală, cu rezultate impresionante: emisii de CO2 de numai 123 g/km, o putere de 143 CP și o accelerație de la 0 la 100 km/h în doar 9,6 secunde.

În versiunea de motorizare pe benzină, noul RAV4 oferă un motor de 2,0 litri,  cu transmisie manuală sau automată și performanțe notabile: putere de 111kW / 151 CP , un cuplu maxim de 195 Nm și emisii CO2 de 149 g/km. 

Consolidând experiența de condus unică și liniștită, rafinată și sofisticată în același timp, oferită de tehnologia hibrid de la Toyota, noul RAV4 beneficiază de îmbunătățirea confortului la rulare și conducerea dinamică, mai multă liniște în interiorul habitaclului, un design exterior mai robust și mai dinamic, o mai bună calitate senzorială a interiorului și a funcționalităților, precum și cele mai recente inovații în siguranță și tehnologie.

Toyota RAV4 are 5 uși, o lungime de 4,6 metri  (cu 3,5 centimetri mai mult, față de modelul actual), un ampatament nemodificat, 1,8 metri, și o înălțime de 1,6 metri  (1,5 cm mai mult). 

Noul RAV4 este disponibil  în România în 4 niveluri de echipare – Comfort (varianta standard de echipare), Executive,  Elegance si Luxury.

Toyota este considerată ca fiind creatorul  segmentului  SUV compact , odată cu lansarea în anul 1994 a RAV4, primului său “Recreational Active Vehicle” cu tracțiune 4x4 . Când prima generație RAV4 a fost dezvaluită la Salonul Auto de la Geneva în acel an, s-a remarcat prin diferențe majore față de modelele 4x4 tradiționale. Lansat ca un  automobil compact (3,7 m) modelul în 3 uși, primul "Urban 4WD" a prezentat un motor relativ mic de 2.0 litri montat transversal într-o caroserie monococa, precum și suspensii independente “all-rounded”. Astfel s-a născut piața SUV-urilor compacte.

În anul 1994, Toyota a vândut 53.000 de unități RAV4, în anul următor cifrele de vânzări s-au dublat, apoi vânzările anuale au crescut în mod constant, cu fiecare generație, transformând modelul de pionierat al Toyota, de la un model de nișă, la un model global. 

Astăzi, disponibile în peste 150 de țări, patru generații RAV4 s-au vândut în mai mult de 6 milioane de unități în întreaga lume, dintre ele 1,5 milioane s-au vândut în Europa.  

Prețurile cu TVA ale noului model Toyota RAV4 încep de la 26.202 – pentru versiunea 2.0 D-4D 4X2 în echipare Confort – și urcă până la 36.197 euro pentru 2.0 Valvematic  4X4 în echiparea de top, Luxury Multidrive S. Clienții care își doresc un vehicul hibrid au la dispoziție – începând de la 34.542 euro – sistemul de propulsie 2.5 VVT HSD 4X4.


SPUNE-TI PAREREAAcum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

spune-ti parerea Acum poti comenta si prin intermediul
contului de facebook. DETALII >>

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.