Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Noul RAV4 produs de Toyota este disponibil în Romania. Acum și în varianta hibridă

Autor: |

Toyota este considerată ca fiind creatorul segmentului SUV compact , odată cu lansarea în anul 1994 a RAV4, primului său „Recreational Active Vehicle” cu tracțiune 4x4. Noul RAV4 aduce în premieră motorizarea hibrid integral în segmentul SUV compact.

Răspunsul nipon pentru cerinţele unei pieţe tot mai mature şi mai sofisticate în segmentul C-SUV, noua Toyota RAV4 hibrid combină experienţa de neegalat a companiei, dobândită în peste 20 de ani de evoluţie SUV compact, cu tehnologia sa inovatoare, sistemul hibrid integral.

Disponibilă în premieră, tehnologia propulsiei hibrid, conferă noului RAV4 caracteristici superioare de putere, costuri de exploatare scăzute, emisii reduse, precum şi o experienţă superioară a condusului.

Sistemul de propulsie hibrid integral combină un motor termic pe benzină de 2,5 litri, cu un motor electric puternic, pentru versiunea 4x2. Un al doilea, motor electric, montat în spatele maşinii, echipează versiunea cu tracţiune integral 4x4,  ce conferă un plus de tracţiune şi o capacitate de remorcare de până la 1.650 kg. Dezvoltând o putere totală a sistemului de 145 kW / 197 CP,  noul RAV4 hibrid oferă un timp de accelerare de la 0-100 km / h de doar 8,3 secunde,  un consum de combustibil de top în clasa  sa,  de numai 4,9l / 100 km şi emisii de CO2 scăzute de 115 g / km.

Noul RAV4 dispune de o gamă extinsă de motorizări  – de la propulsia hibridă la cele mai eficiente motoare diesel.  Un nou intrat în gama motoarelor disponibile pentru RAV4 este motorul diesel de 2,0 litri, disponibil în versiunea cu tracţiune 4x2 şi transmisie manuală, cu rezultate impresionante: emisii de CO2 de numai 123 g/km, o putere de 143 CP şi o acceleraţie de la 0 la 100 km/h în doar 9,6 secunde.

În versiunea de motorizare pe benzină, noul RAV4 oferă un motor de 2,0 litri,  cu transmisie manuală sau automată şi performanţe notabile: putere de 111kW / 151 CP , un cuplu maxim de 195 Nm şi emisii CO2 de 149 g/km. 

Consolidând experienţa de condus unică şi liniştită, rafinată şi sofisticată în acelaşi timp, oferită de tehnologia hibrid de la Toyota, noul RAV4 beneficiază de îmbunătăţirea confortului la rulare şi conducerea dinamică, mai multă linişte în interiorul habitaclului, un design exterior mai robust şi mai dinamic, o mai bună calitate senzorială a interiorului şi a funcţionalităţilor, precum şi cele mai recente inovaţii în siguranţă şi tehnologie.

Toyota RAV4 are 5 uşi, o lungime de 4,6 metri  (cu 3,5 centimetri mai mult, faţă de modelul actual), un ampatament nemodificat, 1,8 metri, şi o înălţime de 1,6 metri  (1,5 cm mai mult). 

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro