Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Piata Auto

Noul Hyundai Tucson va fi disponibil cu sistem de propulsie diesel - hibrid

Autor: | | 0 Comentarii

Modelul Tucson va fi disponibil cu un sistem de propulsie de tip „mild-hybrid”, susținut de o baterie de 48V. Este primul model Hyundai – și unul dintre primele din întreaga industrie – care va fi echipat cu noua tehnologie.

Producţia SUV-ului de clasă compactă va demara în această lună, urmând a fi lansat pe pieţele din Europa în vara acestui an. Întreaga gamă de motorizări este în conformitate cu reglementările Euro 6d Temp, în privinţa emisiile de noxe.

Pentru a continua succesul înregistrat în regiune, noul Tucson, care este cel mai vândut model Hyundai în Europa în 2016 şi 2017, dispune de un design modificat şi de o serie de noi tehnologii. Autovehiculul a fost conceput şi construit integral în Europa pentru a îndeplini cele mai înalte standarde de calitate.

 

„Lansarea noului sistem de propulsie de tip „mild-hybrid diesel”, evidentiaza inca o data obiectivul companiei de a livra tehnologie accesibila unui numar tot mai mare de clienti”, a declarat Andreas-Christoph Hofmann, Vice Presedinte Marketing si Produs la Hyundai Motor Europa. „Pentru a continua pe acest drum, sistemul a fost dezvoltat la nivel intern de catre inginerii nostri, la Centrul Tehnic din Europa si va fi disponibil in combinatie cu mai multe motoare pe viitor, ca parte a unui program in ceea ce priveste solutiile hibride pentru gama de modele.”

Sistemul de propulsie de tip „mild-hybrid” de 48V combinat cu motorul diesel de 2.0 litri include o baterie litiu-ion de 0.44 kWh 48-volt, un motor generator de pornire Mild Hybrid Starter Generator (MHSG), un convertor LDC (joasa tensiune DC/DC) şi un invertor. La accelerare, MHSG oferă un plus de putere de până la 12 kW, ajutând motorul diesel, consumul de combustibil fiind astfel redus. Sistemul realizează schimbarea automată între funcţia de tractiune şi cea de recuperare energie / generator MHSG. În plus, MHSG oferă ajutor motorului cu ardere internă, folosind energie din bateria de 48 V, reducând sarcina motorului în timpul accelerărilor normale şi asigurând un cuplu suplimentar în cazul demarajelor puternice.

Motorul diesel de 2.0 litri este cea mai puternică versiune disponibilă pentru noul Tucson (186 CP). Autovehiculul este disponibil cu tracţiune integrală şi poate fi combinat cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte sau cu noua cutie automată cu opt viteze.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.