Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

„Nebunia SUV” a ajuns la apogeu (2) FOTO

Autor: | | 0 Comentarii

Cele mai multe premiere de la IAA 2017 au avut ca țintă segmentul SUV, aproape 20 de noi astfel de vehicule anunțându-și prezența pe piață cu această ocazie. Odată cu expoziția de la Frankfurt a devenit limpede că, înainte de a inunda șoselele cu mașini electrice, conectate și autonome, producătorii se luptă să cucerească teren cât mai rapid în zona SUV.

Land Rover Discovery SVX

Destinat aventurilor „epice”, Discovery SVX este cel mai avansat vehicul Land Rover destinat entuziaştilor care caută libertatea pe trasee neamenajate. Dezvoltat de divizia Special Vehicle Operations (SVO)  a producătorului britanic, alături de Range Rover Sport SVR şi Range Rover SVAutobiography, noul Discovery SVX va intra în producţie în 2018 şi va fi animat de un propulsor V8 de 5.0 litri care dezvoltă 525 CP şi 625 Nm. Sub carcasa din aluminiu, Land Rover Discovery SVX ascunde sisteme performante de deplasare off-road precum Hydraulic Active Roll Control (H-ARC), Terrain Response 2, Hill Descent Control, Electronic Traction Control (ETC), Adaptive Dynamics, Dynamic Stability Control (DSC) şi All-Terrain Progress Control (ATPC).

 

Porsche Cayenne

Deşi designul noului Cayenne este doar o evoluţie a variantei anterioare, a treia generaţie a SUV-ului Porsche ascunde o nouă gamă de motoare şi un şasiu complet redesenat. Pe lângă interiorul avangardist şi luxos, dotat cu cele mai noi sisteme de comandă şi control din portofoliul mărcii, Porsche Cayenne uimeşte prin creşterea puterii propulsorului turbo de 3.0 litri care oferă acum 340 CP (cu 40 CP mai mult decât varianta anterioară). La fel se întâmplă şi cu motorul V6 biturbo de 2.9 litri care dezvoltă acum 440 CP (+ 20 CP). Echipat cu pachetul Sport Chrono, Porsche Cayenne S accelerează de la 0 la 100 km/h în mai puţin de cinci secunde.

 

Seat Arona

Cel mai mic SUV din gama Seat, Arona a fost prezentat oficial la Frankfurt, iar printre atuurile sale se numără încărcătorul wireless pentru smartphone, sistemul de navigaţie de 8 inci, Cruise Control-ul adaptiv şi asistenţa pentru parcare. Considerat un „City Crossover”, Seat Arona este propulsat de unul dintre motoarele pe benzina 1.0 TSI - 95 CP, 1.0 TSI - 115 CP, 1.5 TSI  - 150 CP, sau de un diesel de 1.6 TDI  - 95 CP / 115 CP. Compania membră a grupului Volkswagen a prezentat la IAA noul său „Digital Cockpit” şi a anunţat că va produce un nou SUV de mari dimensiuni care va purta unul dintre numele Alboran, Aranda, Avila sau Tarraco.

 

Skoda Karoq

Un nou SUV se alătură gamei mărcii Škoda. Karoq este un vehicul compact ale cărui dimensiuni (L = 4.382 mm, l = 1.841 mm, h =1.605 mm), alături de ampatamentul de 2.638 mm garantează spaţiu mai mult decât suficient pentru pasageri. Portbagajul are un volum de 521 litri cu bancheta în poziţie uzuală. Conform producătorului ceh, sunt disponibile cinci variante de motoare: două propulsoare pe benzină şi trei diesel, cu puteri cuprinse între 115 CP şi 190 CP.

 

Toyota Land Cruiser

 

Vestit pentru durabilitatea şi încăpăţânarea de a depăşi orice obstacol, imperialul Land Cruiser produs de Toyota a sosit la Frankfurt cu un design exterior evoluat şi un interior dominat de un bord nou care înglobează ecranul de opt inci Toyota Touch 2 al sistemului multimedia  Go. În Europa de Est, modelul va putea fi comandat cu unul dintre motoarele 2.8 D-4D turbodiesel – 177 CP, 2.7 VVT-i - 161 CP sau 4.0 VVT-i – 249 CP. Capacităţile off-road sunt garantate de o gardă la sol minimă de 215 mm şi de unghiuri de atac şi degajare de 31 de grade, respectiv, 25 de grade.

Volkswagen T-Roc

Cel mai mic SUV din gama Volkswagen, T-Roc, a avut premiera mondială la expoziţia de la Frankfurt, moment în care au fost deschise şi cataloagele de comenzi. Pentru piaţa vest-europeană, modelul are un preţ de bază de 20.390 de euro, corespunzător variantei cu propulsorul 1.0 TSi care dezvoltă 115 CP. În afara acestei variante de propulsie, clienţii pot opta pentru varianta 2.0 TSi – 190 CP sau 2.0 TDi – 150 CP, ambele putând fi cuplate la cutii automate DSG cu şapte trepte. Tot în combinaţie cu aceste două motoare există şi opţiunea tracţiunii integrale 4 Motion. După premiera de la Frankfurt importatorul român al mărcii a anunţat şi preţurile pentru România.

(Articol publicat în Suplimentul Auto Capital, apărut pe 25 septembrie 2017)

 

Citeşte şi: 

„Nebunia SUV” a ajuns la apogeu (1) FOTO

Ce spun oficialii Renault despre noua Dacia Duster

Roelant de Waard, Ford: Am lansat B-Max când monovolumele scădeau. EcoSport intră pe piaţă exact când segmentul său creşte puternic

Frankfurt Motor Show 2017: SUV-urile schimbă piaţa, iar electrificarea, afacerile industriei

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro