"În loc să ne batem pe calitatea ziarelor, noi am făcut o competiție pe cine a dat cele mai multe premii. Astfel, oamenii s-au mutat tot timpul la cine dădea premii", spune Naumovici, în cadrul emisiunii Capital TV.

"O mită ieftină pentru consumator care construiește o loialitate exact cât ține promoția", adaugă Naumovici.
Cititorii loiali au rămas foarte puțini și restul s-au dus unde sunt promoțiile, remarcă publicitarul.
"Pe unii dintre ei, de la moguli, îi înțeleg că au avut bani de aruncat pe fereastră și îmi pare rău că încă mai continuă prostia asta", afirmă directorul 23 Communication Ideas.

"Eu privesc cu mare uimire la trustul Adevărul și mă tot uit cum cifre precum "suntem 14 milioane, suntem 20 de milioane pe minus la sfârșitul anului" sunt tolerate", spune acesta.
"Nu înțeleg ce urmărește și unde vrea să ajungă. Aș fi înțeles dacă ar fi avut o miză politică. Poate că este o ambiție personală. Dacă ai făcut banii ușor, poți să-i și arunci ușor", încheie Bogdan Naumovici, referindu-se la patronul trustului Adevărul Holding.