CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Ministrul Transporturilor: Autostrăzile vor fi făcute de viitoarea generaţie de miniştri

Autor: |

România are nevoie de autostrăzi, dar trebuie să ne corelăm dorinţele cu putinţele şi, în loc să vorbim de autostrăzi transcarpatice, ar trebui să începem cu drumuri transregionale, drumuri expres, iar generaţia următoare de miniştri va face autostrăzi şi căi ferate de mare viteză, a declarat, joi, ministrul Transporturilor, Ioan Rus.

"Sunt adeptul autostrăzilor dar, în acest moment, putem vorbi despre autostrăzi transcarpatice încă vreo câţiva ani, dacă vrem să vorbim despre asta, sau putem intra într-un program pas cu pas de rezolvare a problemelor de la drumuri transregionale la drumuri expres, rapide, cu patru benzi, care nu trec prin localităţi, care au traseu de autostradă, iar generaţia următoare de miniştri va face autostrăzi, căi ferate la 120 - 160 de kilometri pe oră, cu care să creştem', a afirmat Ioan Rus.
El a reamintit problemele economice pe care România le are în estul ţării.

'Acolo există potenţial uman, dar este foarte complicat să faci o fabrică de cămăşi sau de şuruburi la Vaslui, în contrapartidă cu Aradul, care este în partea de vest a ţării. Pentru că de la Vaslui la Arad te costă un leu în plus fiecare şurub, transportul, plus riscurile', a explicat ministrul Transporturilor.


Ioan Rus a vorbit şi despre dificultăţile cu care se confruntă Dacia Renault din cauza infrastructurii precare din partea de sud-vest a ţării.

'Avem cel mai mare producător şi exportator român în zonă care are probleme grave în a-şi transporta şi valorifica marfa către beneficiar, din cauza insuficientei dezvoltări a infrastructurii, care ar trebui să fie suport pentru el', a arătat Ioan Rus.
Şeful de la Transporturi a subliniat că, în acest moment, România are la dispoziţie, pentru prima dată, un Master Plan în Transporturi, care va fi pus în dezbatere publică, iar apoi ar trebui să se transforme într-un program operaţional al României, cu termene concrete de execuţie a proiectelor prevăzute.

'Master Planul General pentru Transport este un document integrat şi stă la baza planificării a tot ceea ce noi vom face de aici şi până în 2030. Sigur, cu nevoia 100% ca din trei în trei ani sau din cinci în cinci ani să îl refacem pentru că vor fi lucruri pe care în secunda aceasta le-am anticipat insuficient', a spus ministrul Transporturilor. AGERPRES

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Capital - Google+
Transforma in PDF
Printeaza

EVZ

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

29 septembrie 2016

Germania, trimisă în judecată de Comisia Europeană

Transporturi si Infrastructura

29 septembrie 2016

Exproprieri și angajări pentru autostrada Transilvania

Transporturi si Infrastructura

29 septembrie 2016

CNADNR a parafat patru contracte de dezăpezire pentru drumurile din jurul ...

Transporturi si Infrastructura

28 septembrie 2016

Lufthansa a achiziţionat integral Brussels Airlines

Transporturi si Infrastructura

28 septembrie 2016

SE ÎNCHIDE Transfăgărășanul

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.