Cel mai nou magazin este Miele Point Dorobanți. Acesta a a înregistrat vânzări de 400.000 de euro, în primul an de la inaugurare. Investiția inițială realizată de Miele în deschiderea magazinului, în septembrie 2016, a fost de 100.000 de euro. În primul an de funcționare, cea mai mare comandă înregistrată în magazin a fost de 60.000 lei. 

În București, compania deține și cel mai mare magazin din rețea, showroom-ul Miele din Piața Presei. La nivel național, Miele are trei magazine proprii și cinci magazine exclusive, deschise în regim de franciză, în orașe mari din țară: Sibiu, Târgu Mureș, Deva, Brașov și Cluj-Napoca.

În prezent, cele trei magazine proprii, Miele Point și Miele showroom din București și Miele Point din Constanța, alături de cele cinci unități exclusive generează 60% din vânzările companiei, la nivel național.

Deschiderea magazinului Miele Point în București a făcut parte din planul de extindere a rețelei, început în urmă cu patru ani, când showroom-ul Miele din Otopeni a fost relocat în Piața Presei din București. 

În prezent, produsele Miele sunt comercializate în peste 60 de magazine din țară, care se înscriu în cinci categorii: parteneri Miele exclusiv, în cadrul cărora sunt vândute doar electrocasnicele brandului, magazine proprii, rețele de magazine specializate în vânzările de mobilier de lux, dar și rețele și magazine independente de electroIT.

Compania estimează o cifră de afaceri de 28 milioane lei pentru anul acesta şi 35 milioane lei pentru anul viitor. Miele are 19 angajaţi în ţara noastră.