Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Metroul bucureştean: Primele două trenuri CAF, pregătite să intre în circulaţie

Autor: | | 1 Comentarii

Primele două trenuri CAF din seria celor opt noi trenuri pentru Bucureşti sunt pregătite să intre în circulaţie, după ce a fost realizată recepţia finală, iar alte patru garnituri au fost livrate companiei Metrorex în ultimele luni, informează, joi, compania spaniolă Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles (CAF).

"Recepţia finală a celor două trenuri a fost realizată cu succes, după parcurgerea unui set complet de teste dinamice de către specialiştii Metrorex, în cooperare cu reprezentanţi ai Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles - CAF. Testările au confirmat că cele două garnituri se încadrează în parametri optimi de funcţionare, Metrorex acceptând oficial trenurile în flota sa", afirmă producătorul spaniol, într-un comunicat. 

Primul metrou a fost preluat de Metrorex înainte de termen, la data de 20 decembrie 2015, în avans faţă de angajamentul contractual cu operatorul bucureştean, care prevedea un termen de livrare a primei garnituri la 16 luni de la semnarea contractului, în noiembrie 2014. 

"După cum am anunţat, am accelerat calendarul de livrare a celor opt trenuri pentru Bucureşti. Recepţia finală a celor două trenuri s-a efectuat în ultimele două săptămâni, astfel încât ele vor intra în circulaţie din luna martie. CAF a mai livrat de la începutul anului alte patru garnituri, pentru care se efectuează teste dinamice în cadrul Metrorex', a declarat Inaki Barrenechea, CAF Area Manager, responsabil pentru România. 

Potrivit lui Barrenechea, trenurile pentru Bucureşti constituie o prioritate pentru compania spaniolă, linia de producţie din Beasain fiind mobilizată pentru acest proiect, astfel că s-a reuşit livrarea înainte de termen a şase dintre cele opt garnituri. 

"Vom duce la îndeplinire angajamentul nostru, întrucât deţinem atât expertiza, cât şi capacitatea de producţie pentru a realiza materialul rulant', a spus acesta. 

CAF dă asigurări că toate trenurile produse respectă cele mai înalte standarde de siguranţă în exploatare, garniturile produse exclusiv pentru Capitala României fiind proiectate în conformitate cu standardele naţionale şi europene în materie de accesibilitate. În plus, CAF lucrează în baza unui Certificat Tehnic acordat de Autoritatea Feroviară Română. 

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

17 aprilie 2018

CNAIR: 5 oferte pentru proiectarea şi execuţia Pasajului Mogoşoaia

Transporturi si Infrastructura

12 aprilie 2018

26 milioane de lei pentru pasajul de pe Centura Arad

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.