Acest nou parteneriat strategic are drept obiectiv recompensarea clienţilor Metro prin cupoane Google AdWords. Cupoanele vor fi acordate clienţilor revânăzători care se înregistrează online în Metro Office Direct şi pot fi folosite doar pentru conturi de AdWords nou create.

Google AdWords este considerată una dintre cele mai populare şi eficiente soluţii de publicitate prin Internet. Prin folosirea acestui cupon, clienţii profesionişti Metro România „au un instrument util de publicitate care îi ajută să îşi sporească vizibilitatea online şi, astfel, susţine creşterea afacerii lor. (…) Este primul pas într-o colaborare strategică pe termen lung care va fi extinsă pe viitor în noi direcţii”, explică Marc Carena, directorul departamentului Management Clienţi al Metro.

De altfel, una dintre principalele priorităţi ale Google în România este „aducerea mai multor business-uri în mediul online şi ajutarea acestora să aibă succes folosind soluţii de publicitate precum Google AdWords. Metro are o bază importantă de clienţi IMM cu un interes clar de a profita de oportunitatea prezenței online – ceea ce face din acest parteneriat unul semnificativ pentru noi”, spune şi Rareş Rusu, director de marketing la Google România.

În România, Metro a intrat în 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, retailerul cu ânzări de 1,059 miliarde de euro în 2011, are o reţea de 32 de magazine în 24 de oraşe.

Metro Cash & Carry este reprezentat în 30 ţări cu peste 700 de magazine cash & carry. Cu peste 120.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde de euro  în 2011.