Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Retail

Mega Mall rescrie dinamica zonei de food din malluri

Autor: | | 0 Comentarii

În contextul dinamicii pieței de retail la nivel local dar și global, NEPI Rockcastle încearcă să își consolideze poziția dominantă a centrelor sale crescând relevanța acestor destinații pe zona de petrecere timp liber, servicii și food. Pe lângă implementarea unor inițiative pentru centrele noi deschise un demers important este aducerea centrelor cu un anumit istoric la nivelul anului 2018.

Mega Mall, cel mai mare centru al NEPI Rockcastle în România, cu suprafaţă închiriabilă de 77.000 mp, trece printr-o astfel de transformare chiar dacă este în acelaşi timp unul dintre cele mai noi centre inaugurate în România. Zona de food court şi timp liber a ajuns să fie cheia diferenţierii în zonele dezvoltate şi din acest motiv transformarea Mega Mall în destinaţia numărul 1 pe această arie a devenit o prioritate. Cu un întreg etaj dedicat zonei de food court şi divertisment, Mega Mall a investit, în 2017, în actualizarea ofertei comerciale, creând un mix unic de experienţe de petrecere a timpului liber şi devenind centrul comercial cu cel mai mare număr de locaţii food din România. Procentul din suprafaţa totală a centrului comercial cu destinaţie de food sau divertisment a ajuns la 17%, iar zona de restaurante şi fast food la peste 6,000 m2 închiriabili. Ca destinaţie 25% din aria centrul comercial are focus partea de divertisment şi petrecere a timpului liber.

„Zona de food court a devenit o destinaţie mai importantă decât shoppingul în sine pentru un mall. Oamenii caută în primul rând spaţii unde să îşi petreacă timpul liber cu familia, prietenii sau colegii. Mai ales în Bucureşti unde avem cel mai sofisticat client. Aşteptările şi exigenţele pe această arie au crescut enorm şi din acest motiv vrem să livrăm o experienţă care să răspundă la aceste cerinţe. Pe lângă crearea celui mai variat mix posibil vrem în continuare să îmbunătăţim şi partea ambient, proiect ce continua şi în 2018 prin remodelarea zonei de spaţiu comun.” spune Alexandru Șuiu, center manager Mega Mall.

Printre mărcile care au completat food court-ul Mega Mall în 2017 se numără Taco Bell, cel de-al doilea restaurant de acest tip din România, Two by Trickshot, Pep&Pepper, McDonald’s şi Sbarro, acestea adăugându-se unui mix variat de branduri culinare, cu bucătării locale şi internaţionale pentru toate gusturile. Brandurilor din zona de foot court, situată la nivelul 2, li se adaugă Paul, brutărie şi patiserie franţuzeşti, precum şi conceptul unic de cafenea Manufaktura, ce oferă un meniu variat de tip bistro, ambele situate la parter. Astfel, oferta culinară a Mega Mall cuprinde 26 de branduri, fiind centrul comercial din România cu cel mai mare număr de locaţii food.

Pe lângă noutăţile din food court, anul acesta, Mega Mall a investit şi în diversificarea zonei de entertainment, ambele însumând o suprafaţă totală de 10.000 metri pătraţi, echivalentul a două terenuri de fotbal.

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro