Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Retail

Un brand românesc de îmbrăcăminte plănuiește să ajungă la Paris

Autor: | | 0 Comentarii

Mathilde iubește mult culorile. Toate culorile, fără excepție. În atelierul ei, acolo unde creațiile prind formă prin desene, ideile vin și se amestecă între ele, se transformă în tipare, merg în fabrică, sunt lucrate în detaliu și, mai apoi, ajung pe rafturile magazinelor.

Pe scurt, aşa poate fi trasat firul care defineşte astăzi brandul de îmbrăcăminte pentru femei care-i poartă numele: ” Mathilde”. Dar, analizând pas cu pas, afacerea pe care Mathilde Gheşea o dezvoltă în familie, împreună cu soţul său, este cel puţin la fel de complexă ca orice altă afacere din mediul de fashion. Deşi a studiat la Facultatea de Construcţii, şi chiar a profesat un timp, idealul despre ”a face ceea ce îţi place” nu se potrivea deloc cu programul strict pe care îl găsim în orice companie. Și nu era singurul lucru care nu-i dădea pace: ştia că drumul ei era altul.

”Am început să studiez designul”, oferă repede un amănunt. Cumva, exista o bază acolo, din copilăria ei. ”Mama lucrase pe segmentul de croitorie de lux, îmi insuflase dragostea de a crea piese vestimentare”, adaugă un al doilea amănunt.

A început să creeze în 2001, însă brandul propriu-zis, cu ”produsele Mathilde” şi magazinele au apărut în 2004. Când afacerea se afla încă în stare incipientă, adică în primele luni, a investit sub 1.000 de euro şi, ca să lucreze în perioada aceea, a avut nevoie de două maşini de cusut şi trei angajaţi. Evident, trebuia să ia pulsul pieţei mai întâi, să vadă cum merge treaba. Deşi primii doi-trei ani au fost uşor mai anevoioşi, atelierul de croitorie al Mathildei s-a transformat, în următorii ani, într-o adevărată afacere, cu două făbricuţe (una în Braşov, alta în Oradea), de unde produsele iau astăzi drumul către cele nouă magazine proprii şi unul în franciză, la care se adaugă încă 100 de magazine multibrand, cu care lucrează ca şi partener. În plus, Mathilde şi soţul său se ocupă constant de optimizarea magazinului online care generează vânzări similare cu cele ale unui magazin tradiţional, ca volum.

În total, vânzările sunt estimate la 1,4 milioane de euro, anul acesta. Iar dacă ar fi să ia în calcul planurile pe termen mediu, în mod sigur vom mai auzi de deschideri de magazine (ultimul, al doilea din Bucureşti, a fost lansat recent pe Calea Dorobanţi, în urma unei investiţii de 70.000 de euro) şi, poate, de export, o idee cu care cei doi antreprenori au mai cochetat şi în trecut. “Oraşul meu de suflet este Paris, iar visul meu e să ajung şi acolo”, completează Mathilde. Brandul şi-a diversificat portofoliul de produse: acum oferă şi modele unicat de pantofi, făcute pe comandă. “Luăm în calcul lansarea unei linii mai conformiste de pantofi, cu modele produse în serie. Vor păstra, desigur, stilul Mathilde”, conchide antreprenoarea.

 

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro