Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Mașinile de lux supraviețuiesc electrificării

Autor: | | 0 Comentarii

Vehiculele de lux înglobează rapid noile cuceriri tehnologice și, chiar dacă nu se pliază în întregime pe „curentul verde”, își seduc potențialii clienți prin eleganță, confort și performanțe. La Frankfurt Motor Show, producăîtorii au dovedit că luxul nu se teme de „electrificare”.

Mercedes-AMG Project ONE

Marca Mercedes-Benz şi-a onorat din nou istoria prin prezentarea unor vehicule spectaculoase. Pe lângă modelele de serie Clasa S Cabrio şi Coupe, AMG G 65 şi concepte futuriste precum EQ A, hala Damler de la IAA a avut o vedetă incontestabilă în Mercedes-AMG Project ONE, un vehicul care aduce tehnologiile din Formula 1 pe şosea şi este menit să celebreze împlinirea a 50 de ani de către divizia sportivă AMG. Supercarul este propulsat de un sistem hibrid care dezvoltă 1.000 CP şi împinge maşina de la 0 la 100 km/h în mai puţin de şase secunde.

 

BMW Seria 8 Concept

Viitor membru al segmentului de lux al mărcii bavareze alături de Seria 7, X7,  şi i8, conceptul Seriei 8 va deveni vehicul de serie anul viitor şi va reuni dinamica pronunţată cu luxul modern stabilind noi repere în segmentul coupé-urilor. Deşi nu au fost dezvăluite date despre trenul de rulare este limpede că avem de-a face cu un adevărat bolid care înglobează tehnologii de top şi un design dinamic.

Bentley Continental GT

 

A treia generaţie a modelului Continental GT are sub capotă un motor W12 TSI de 6.0 litri complet recalibrat, cuplat la o transmisie automată cu dublu ambreiaj şi opt trepte. Exteriorul elegant şi cât se poate de britanic este completat de un habitaclu în care luxul respiră prin fiecare por. Cum noul Bentley Continental GT împarte aceeaşi platformă cu Porsche Panamera este de aşteptat ca luxul să se îmbine cu un nivel ridicat de sportivitate.

Ferrari Portofino

- Cel mai „ieftin” model Ferrari va costa 196.000 de euro

 

- Urmaşul lui California lasă tehnologia pe planul secund, mizând pe combinaţia dintre preţ şi performanţe

- Oficialii italieni se aşteaptă la vânzări de 3.200 de exemplare pe an

- Sub capotă se află un V8 care dezvoltă 600 CP

- Acceleraţia 0 – 100 km/h este realizată în 3,5 secunde.

(Articol publicat în Suplimentul Auto Capital apărut pe 25 septembrie 2017)

Citeşte şi:

Cu astfel de maşini electrice industria auto anunţă viitorul FOTO

„Nebunia SUV” a ajuns la apogeu (2) FOTO

„Nebunia SUV” a ajuns la apogeu (1) FOTO

 

Roelant de Waard, Ford: Am lansat B-Max când monovolumele scădeau. EcoSport intră pe piaţă exact când segmentul său creşte puternic

Frankfurt Motor Show 2017: SUV-urile schimbă piaţa, iar electrificarea, afacerile industriei

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro