CITEŞTE ŞI

Femei de succes

Angela Țiboc, SOLE Luxury Boutique: «Un client de lux veritabil nu se uită la preţ»

Autor: |

Dezvoltă o afacere ”tânără” în industria românească a luxului şi are planuri mari anul acesta: mai multe magazine şi lansarea unor branduri noi. Într-un dialog cu revista Capital, Angela Țiboc, director al diviziei de ”Fashion&Lifestyle” a SOLE, punctează câteva dintre elemetele cheie care definesc această piaţă.

Capital: Care este părerea dvs despre ceea ce se întâmplă astăzi în industria luxului, în România?

Angela Țiboc: Piaţă locală a luxului a început, din nou, să crească. Deşi oamenii sunt mult mai atenţi la ce produse îşi cumpără, în ce investesc, totuşi nu au tăiat de pe lista de cumpărături produsele de lux. Mai mult, vânzările online pe acest segment se dezvoltă într-un ritm accelerat. Noi avem trei magazine fizice în România, însă am observat că magazinul online este foarte vizitat. Şi peste hotare, marile branduri de lux au magazine online, în special pentru clienţii care nu au timp să meargă într-un magazin fizic. În altă ordine de idei, luxul online din România nu este la fel de puternic precum cel din Vest. În România, luxul online este mai mult reprezentat de magazine ce oferă produse de brand la reducere, din colecţiile vechi. De asemenea, în Vest, magazinele de lux online au cele mai noi produse în acelaşi timp cu lansarea din marile magazine.

Capital: Se poate spune despre această industrie că şi-a revenit după anii de recesiune?

Angela Țiboc: Noi nu am prins anii de recesiune, business-ul este unul „tânăr”. Însă, observăm că femeile alocă sume importante pentru produsele de lux pe care şi le doresc. Dacă ne gândim doar la produsele din magazinele noastre, în online cel mai scump produs cumpărat a fost o geantă Celine de 12.000 de lei, iar în offline un model Valentino de 8.700 de lei. Produsele premium chiar pot fi considerate o investiţie deoarece preţul lor poate să crească după o anumită perioadă, în timp ce pentru produsele mass-market preţul merge doar în jos.

Pagina 1 din 3
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Unica

Adevarul

Click

Agrointeligenta

DZ

Animal Zoo

EVZ Monden

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro
loading...