Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

IT & C

Magazinele online din România: 9 din 10 site-uri se încarcă greu sau foarte greu

Autor: | | 1 Comentarii

Paginile de internet a nouă din zece magazine online din România se încarcă greu sau foarte greu, dar cu toate acestea mai mult de jumătate dintre utilizatori (53%) aşteaptă maximum trei secunde până la încărcarea unei pagini web, reiese din rezultatele unui studiu de specialitate.

Conform cercetării Akamai, lider mondial în servicii de Network Content Delivery (CDN), fiecare zecime de secundă de întârziere din timpul de încărcare al unui website pe dispozitivele mobile poate afecta rata de conversie în sens negativ, cu până la 7%. Totodată, două secunde de întârziere din timpul de încărcare al unei pagini web de pe terminale mobile ar putea creşte acelaşi indicator cu 103%, iar 53% dintre utilizatori aşteaptă, în medie, trei secunde pentru încărcarea unui website. 

"Uitându-ne la piaţa locală, site-urile a nouă din 10 magazine online se încarcă greu sau foarte greu, făcând experienţa achiziţiei online mult mai greoaie. În cadrul competiţiei GPeC, am analizat peste 300 de platforme online locale, iar principalii factori ce determină slaba lor funcţionare sunt dimensiunile mari ale paginilor, optimizarea limitată la nivel de programare şi serviciile de hosting', explică Dan Vîrtopeanu, managing partner Breeze Mobile şi membru în cadrul juriului GPeC. 

Pe de altă parte, un studiu întocmit de Breeze Mobile, la nivelul lunii iulie 2017, cele mai folosite browsere de mobil în România erau: Chrome (66,57%), Safari (14,93%), Samsung (9,58%), Android (4,09%), IE Mobile (1,71%), altele (3,12%). 

De asemenea, în medie, la nivel internaţional, 54% din totalul comenzilor online sunt realizate de pe mobil, arată raportul Fluent Survey, publicat în luna ianuarie a acestui an. 

În plus, peste 60% din vânzările online ale Amazon erau generate de device-uri mobile încă din decembrie 2014, iar potrivit BCG & Alibaba, 74% din cumpărăturile online vor fi făcute de pe mobil până în 2020. 

În România, mai mult de jumătate dintre utilizatorii de smarphone (53%) folosesc acest tip de device pentru a căuta produse pe internet, arată rezultatele unei cercetări publicată de Google, la începutul anului. 

Pe baza celor mai recente date prelucrate de Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) în luna august 2017, în România utilizatorul mediu de telefonie mobilă şi internet pe mobil consumă lunar 756 MB trafic de internet mobil, în creştere cu peste 50% faţă de aceeaşi perioadă din 2016. 

Principalele cifre şi statistici eCommerce (atât pe mobile, cât şi pe desktop) vor fi dezbătute în cadrul GPeC Summit, cel mai mare eveniment de comerţ electronic, care se va desfăşura pe 14 şi 15 noiembrie 2017, la Bucureşti. 

AGERPRES

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro