Un exemplu este și publicul feminin care accesează magazinul online Fashion Days, 67% preferând cumpărăturile de pe telefonul mobil și tabletă și doar 33% varianta desktop. Iar lucrul acesta a fost remarcat mai ales în luna martie, dedicată cadourilor.

Totodată, potrivit retailerului, atât investiția financiară în garderoba personală, cât și timpul petrecut în shop sunt mai mari comparativ cu restul anului.  Femeile petrec în apropierea zilei de 8 martie pe site, în medie, 6 minute, cu 25% mai mult față de restul anului, achiziționând cel puțin două produse per comandă.  

În topul celor mai cumpărate categorii de produse, în general, se regăsesc articolele de îmbrăcăminte, încălțăminte, dar și produsele vestimentare pentru copii. În apropierea zilei de 8 martie, prioritățile se schimbă, astfel că accesoriile (ceasuri, bijuterii, ochelari de soare) iau locul produselor pentru copii. Cele mai vândute branduri sunt: United Colors of Benetton, Zee Lane, Guess, Ted Baker, Mango, Love Moschino, Pepe Jeans London, NEXT, Esprit, Leunelle, Desigural și Le Coq Sportif.

Peste 43% dintre clientele magazinului sunt persoane cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani, urmate de cele aflate în intervalul de vârstă 35 – 44 de ani, reprezentând 18% din total. De asemenea, majoritatea clientelor provin din orașele mari ale țării: București, Timișoara, Cluj și Constanța.