Evenimente Mica publicitate Abonamente
CITEŞTE ŞI

Transporturi si Infrastructura

Liviu Dragnea despre infrastructură: “Aici ştiu că este boala noastră, eu sper că nu va deveni cancer”

Autor: | | 0 Comentarii

Liderul PSD, Liviu Dragnea, a discutat în acest weekend cu ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, despre infrastructură, despre care, speră el, "nu va deveni o boală incurabilă", conform Agerpres.

"Am discutat despre infrastructură. Aici ştiu că este boala noastră, eu sper că nu va deveni cancer, am toate speranţele că nu va deveni o boală incurabilă, dar durerile sunt mari chiar dacă ştiu. Am avut o discuţie foarte serioasă cu ministrul Transporturilor. Este în continuare un tânăr pe care eu îl apreciez şi în care ei au investit şi investesc în continuare încredere. Numai că au fost atât de multe proceduri pur şi simplu blocate, tot felul de chichiţe, de motive. Şi a reuşit în câteva luni să le deblocheze şi încep procedurile.”, a declarat Dragnea la Antena 3.

”Până la urmă a reuşit să prezinte un plan coerent de atacarea marilor proiecte de infrastructură, şi ceea ce i-am spus şi eu le-am spus de fapt de la formarea primului guvern, le-am spus şi acum - faptul că pentru noi este important că în acest mandat o autostradă măcar să plece din Constanţa, să treacă prin Bucureşti şi să ajungă în vestul ţării ori la Nădlac ori la Borş. I-am spus-o foarte ferm să prezinte situaţia pe care a găsit-o, lucrurile făcute şi în mod cinstit care este prognoza pana în decembrie 2020", a mai spus Dragnea.

Potrivit acestuia, "s-au luat miliarde din România, nefăcându-se lucrări, de nişte şmecheri din afara ţării".

În acelaşi timp, Dragnea a arătat că există o companie românească care duce un troson până la capăt.

"Nu pot să-i dau numele, dar este o companie românească care, când lucrează lucrează singură, se apucă de treabă, ia un troson de autostradă, îl duce până la capăt. Şi calitate bună, şi înainte de termen şi se încadrează şi în costuri şi în toate elementele în caietul de sarcini. Sunt companii mari, străine, e una de exemplu care are 25 de subcontractori. N-ai cum să ai coerenţă în execuţia lucrării având 25 de surse de probleme", a spus liderul PSD.

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.
Capital - Comenteaza
Printeaza

EVZ

DCNews

Stirile Kanal D

Economica.net

Ziare.com

AutoBild

Adevarul

Stirile Tvr.ro

Click

Agrointeligenta

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Infoactual

Capital - Articole similare

Transporturi si Infrastructura

20 septembrie 2017

România, codașa Europei privind calitatea infrastructurii

Transporturi si Infrastructura

20 septembrie 2017

Compania de Drumuri semnează primele contracte de deszăpezire

Transporturi si Infrastructura

20 septembrie 2017

TOP 5 transportatori din România

Transporturi si Infrastructura

19 septembrie 2017

Tarom va avea un nou director general în două-trei zile

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

FACEBOOK
evz.ro