Kingston Technology Company Inc. a raportat vânzări în creştere cu 41% din punct de vedere al volumului de unităţi de memorie vândute în 2008, în comparaţie cu rezultatele obţinute în 2007. Totuşi, cifra de afaceri a ajuns la numai patru miliarde de dolari, în scădere cu 500 de milioane de dolari faţă de nivelul record atins în 2007.

„Kingston, asemeni competitorilor săi, a resimţit scăderea industriei şi saturaţia pieţei din anul 2008. Cu toate acestea, datorită resurselor financiare solide de care dispunem, am reuşit să ne păstrăm dinamismul şi flexibilitatea, adaptându-ne permanent condiţiilor schimbătoare de piaţă. Ne considerăm norocoşi că ne aflăm într-o poziţie sigură, având în vedere starea actuală a economiei”, a declarat John Tu, co-fondator Kingston

În ciuda scăderii cifrei de afaceri, Kingston a raportat creşteri substanţiale ale volumului pe toate segmentele de produs: memorii Flash, memorii Branded, memorii ValueRAM® şi HyperX® pentru gameri şi entuziaşti. Kingston a atins pentru prima dată cifra de 1 miliard de dolari în 1995, ajungând la 2 miliarde de dolari în 2004 şi $3 miliarde în 2005.