Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Companii

Investițiile în tehnologia informației asigură performanța Best Print Services

Autor: | | 0 Comentarii

Best Print Services SA este unul dintre cei mai important furnizor de tipar plan (offset) din România și unul din cele mai importante nume ale acestei industrii în plan regional, Central-Est European. Best Print Services S.A. este un furnizor de servicii integrate de tipar, „door-to-door”, având în fluxul zilnic mii de cereri de ofertă, comenzi în diverse stadii și o întreaga pletoră de informații conexe și suport.

Pentru susţinerea informaţională, pentru procesarea eficientă şi pentru optimizarea fluxurilor de date care definesc şi controlează această activitatea complexă, Best Print Services a investit şi continuă să investească masiv în dezvoltarea şi implementarea de soluţii şi platforme informatice, atât în ceea ce priveşte sistemele de gestiune economica de tip ERP (Enterprise Resource Planning) cât şi în soluţiile de modelare şi gestionare a proceselor economice, de tip BPM (Business Process Management)

Aceste investiţii vizează optimizarea continuua a proceselor astfel încât să se obţină, reducerea cheltuielilor, creşterea agilităţii şi flexibilităţii organizaţionale, îmbunătăţirea consistentei şi conformităţii proceselor, dezvoltarea capabilităţilor de raportare  monitorizare.

Managementul companiei a avut în vedere şi utilizarea noilor tehnologii pentru maximizarea eficientei operaţiunilor curente astfel încât să crească gradul de automatizarea a activităţilor fără valoarea adăugată şi un acces rapid şi facil la informaţia necesară şi relevantă. (P)

Sistemul BPM intern a avut ca obiective construirea unei platforme dedicate planificării şi monitorizării principalelor etape din execuţia comenzilor plasate de către clienti şi furnizarea unor funcţionalităţi specifice plecând de la cerinţele interne ale organizaţiei şi de la specificul industriei. Sistemul BPM dezvoltat şi implementat de Best Print Services se numeşte Order-to-Cash (O2C) şi constituie un instrument modern de business, asigurând în timp real următoarele funcţii:

  • Sincronizare cu sistemul ERP (comenzile clienţilor sunt logate în sistemul ERP şi transferate automat în baza de date a O2C – software-ul dedicat de planificarea şi monitorizare)
  • Inregistrare informaţii suplimentare necesare planificării & execuţiei comenzilor (de exemplu termen estimat pentru obţinere BT, data solicitată de livrare, etc)
  • Planificare execuţie comenzi (stabilirea transelor de producţie, planificarea taskurilor destinate echipei de Client Service ca de ex obtinerea BT-ului până la o dată prestabilită)
  • Legaturi de execuţie (atât pentru operaţiunile de producţie căt şi pentru cele logistice)
  • Automatizarea anumitor operaţii precum: Generarea activităţilor de informare (de ex, activităţile de obţinere BT sau de înregistrare opiniilor pentru comenzile deja executate), verificarea fezabilităţii termenelor de execuţie (la planificarea iniţială şi ulterior la replanificări sau în timpul execuţiei). Timpul rămas la dispoziţie este comparat în permanenţă cu durata necesară pentru a putea face livrarea în locul şi la termenul solicitat de client. Notificări transmise automat către responsabilii de monitorizarea execuţiei, ori de câte ori comenzile sunt modificate sau anulate.
  • Furnizarea de panouri sinoptice de raportare / informare (infoboard-uri) – echipamente care asigură semnalizarea depaşirii termenului sau avertisment la apropierea de termenul limită prin folosirea codului clasic de culori: roşu, galben, verde. Informaţii despre activităţile al căror termen limită se apropie, împreună cu marcajul de semnalizare sunt afişate pe panouri de informare distribuite în principalele locuri din organizaţie.
  • Inregistrare feedback clienţi (acestă activitate este obligatorie şi se generează automat ori de câte ori comenzile sunt livrate către clienţi)
  • Inregistrarea reclamaţilor şi generare automată a analizei acestora precum şi notificarea responsabililor. Inregistrarea rezoluţiilor, cauzelor şi măsurilor corective decise în urma analizei reclamaţiilor

Păstrarea avansului tehnologic, pe toate palierele, de la infrastructură, logistică şi echipamente, la platformele informatice constituie pentru Best Print Services un important argument pentru păstrare poziţiei câştigate în piaţa de profil.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 2
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.