Evenimente Mica publicitate Abonamente Comunicate
CITEŞTE ŞI

Actualitate Auto

Hyundai Santa Fe a ajuns la a patra generație. Premiera mondială are loc la Geneva Motor Show

Autor: | | 0 Comentarii

SUV de clasa D, noul Hyundai Santa Fe se prezintă cu o parte frontală expresivă care adopta nouă identitate a mărcii, cu blocurile optice duble și grilă tip cascadă.

Designul noului model atrage prin grilă tip cascadă, de mari dimensiuni, încadrată de faruri, proiectoare şi lumini de zi cu aspect futurist. Perspectiva laterală evidenţiază caracteristicile dinamice ale autovehiculului. Silueta armonioasă este accentuată de linia simplă şi elegantă a plafonului, care continuă fluid de la faruri până la lămpile din spate. Cu o lungime de 4.770 mm, o lăţime de 1.890 mm şi un ampatament de 2.765 mm, Santa Fe oferă confort sporit pasagerilor. Noua generaţie Santa Fe beneficiază de o arhitectură interioară ergonomică. Vizibilitatea pentru partea din spate a fost îmbunătăţită prin extinderea suprafeţei vitrate, geamurile secundare fiind mărite cu 41%, al doilea, respectiv al treilea rând de scaune beneficiind de o deschidere mai amplă. Pentru al doilea rând de scaune, spaţiul la picioare a crescut cu 38 mm, iar scaunele au fost înălţate cu 18 mm. Spaţiul la cap pentru cel de-al treilea rând a fost îmbunătăţit cu 22 mm. Conducătorul auto şi pasagerul faţă beneficiază de scaune reglabile electric, cu 10 poziţii diferite. În plus, spaţiul pentru bagaje a crescut cu 40 de litri, la 625 litri.

Noul SUV este echipat cu un sistem de tracţiune integrală HTRAC (denumirea combină litera H din Hyundai şi prima silabă a cuvântului „tracţiune”), care presupune distribuţie electronică variabilă a cuplului, în funcţie de viteză autovehiculului şi de aderenţa de care dispune fiecare roată. Aceasta este noua tehnologie 4x4 de la Hyundai, care controlează distribuţia cuplului şi a puterii de frânare diferit pe cele două punţi în funcţie de necesitate. A patra generaţie Santa Fe va fi disponibilă în două versiuni de motorizare diesel şi una alimentată cu benzină, care au fost modificate pentru a corespunde noilor standarde Euro 6C. Propulsorul standard R 2.0 diesel este disponibil în două variante: 150 CP şi 182 CP, asociat unei transmisii manuale în şase trepte sau noii transmisii automate în opt trepte (AT). Versiunea ultra- performanţă 2.2 litri CRDi generează 197 CP, eficienţa fiind îmbunătăţită cu 3% până la 4%, datorită asocierii cu transmisia automată în opt trepte. Motorul Theta ÎI 2.4 litri pe benzină dezvoltă 185 CP.

Capital - Comenteaza
Capital - Twitter
Printeaza

Alte articole

Pagina 1 din 1
SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

EVZ

Doctorul Zilei

Animal Zoo

EVZ Monden

Ziare.com

DCNews

Stirile Kanal D

AutoBild

Click

Economica.net

Agrointeligenta

StiriDiaspora.ro

Stirile Tvr.ro

Capital - Articole similare

SPUNE-TI PAREREA Capital - Comenteaza Acum poti comenta si prin intermediul contului de facebook. DETALII >>
Postarea comentariilor se poate face in doua moduri:
  • Prin formularul de la finalul articolelor.
  • Prin intermediul contului de Facebook: în acest caz postarea comentariilor se face instant. Daca nu aveti deja cont de Facebook il puteti crea de aici https://ro-ro.facebook.com/
Echipa CAPITAL.

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit. Site-ul Capital.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.